Naczepa niskopodwoziowaNOOTEBOOM
OVB-75-05 Ballastauflieger gelenkt
Naczepa niskopodwoziowa
NOOTEBOOM
OVB-75-05 Ballastauflieger gelenkt
Stała cena bez VATu
55 000 €
(65 450 € brutto)
Stan
Używane
Lokalizacja
Landsberg am Lech 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
55 000 €
(65 450 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 62 500 kg
- Masa całkowita:
- 75 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 03/2016
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A205-19-170
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.11.2025
Opis
Z zawieszeniem pneumatycznym, hydraulicznym układem sterowania wymuszonego dwukanałowego (oś obrotu)
- Konstrukcja typu „obniżony pokład” do balastu dźwigowego
- Narożniki prostopadłe, zamknięta rama zewnętrzna
- Zintegrowane sterowanie z przodu ramy
- Talerz siodłowy oparty na łożysku wieńcowym z wymiennym sworzniem 3,5" i regulowanym klinem sterującym
Gbjdpfoxwhkcsx Ac Now
- Obciążenie siodła: 25 000 kg
- Promień skrętu: 2 800 mm
Podwozie
- Podwozie 5-osiowe z zawieszeniem pneumatycznym, w tym zaworem podnoszenia i opuszczania
- Osie marki BPW
- Ogumienie: 245/70 R 17,5
Układ hamulcowy
- Dwuprzewodowy, ciśnieniowy układ hamulcowy na wszystkie koła z cylindrami membranowymi
- Automatyczny, zależny od obciążenia układ hamulcowy (ALB)
- Automatyczne samonastawne cięgła hamulcowe (AGS)
- Hamulec postojowy pneumatyczny (sprężyny magazynujące)
- ABV (ABS)
- Możliwość podnoszenia 1 i 2 osi (patrząc w kierunku jazdy)
Dane techniczne
Powierzchnia ładunkowa na gęsiej szyi (dł. x szer.) ok. 4200 mm x 2 550 mm, w tym 900 mm fazowania
Powierzchnia ładunkowa (dł. x szer.) ok. 9 500 x 2 550 mm
Długość sprzęgu B : 12 480 mm
Wysokość załadunkowa pod obciążeniem „w obszarze podwozia” ok. 1 280 mm
przy wysokości siodła pod obciążeniem 1 250 mm
Układ kierowniczy
1. oś – skrętna wstecznie
2. oś – sztywna
3. do 5. oś – hydromechanicznie sterowane wymuszone (2-obwodowe)
Sterowanie radiowe
Zespół elektryczny
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
- Konstrukcja typu „obniżony pokład” do balastu dźwigowego
- Narożniki prostopadłe, zamknięta rama zewnętrzna
- Zintegrowane sterowanie z przodu ramy
- Talerz siodłowy oparty na łożysku wieńcowym z wymiennym sworzniem 3,5" i regulowanym klinem sterującym
Gbjdpfoxwhkcsx Ac Now
- Obciążenie siodła: 25 000 kg
- Promień skrętu: 2 800 mm
Podwozie
- Podwozie 5-osiowe z zawieszeniem pneumatycznym, w tym zaworem podnoszenia i opuszczania
- Osie marki BPW
- Ogumienie: 245/70 R 17,5
Układ hamulcowy
- Dwuprzewodowy, ciśnieniowy układ hamulcowy na wszystkie koła z cylindrami membranowymi
- Automatyczny, zależny od obciążenia układ hamulcowy (ALB)
- Automatyczne samonastawne cięgła hamulcowe (AGS)
- Hamulec postojowy pneumatyczny (sprężyny magazynujące)
- ABV (ABS)
- Możliwość podnoszenia 1 i 2 osi (patrząc w kierunku jazdy)
Dane techniczne
Powierzchnia ładunkowa na gęsiej szyi (dł. x szer.) ok. 4200 mm x 2 550 mm, w tym 900 mm fazowania
Powierzchnia ładunkowa (dł. x szer.) ok. 9 500 x 2 550 mm
Długość sprzęgu B : 12 480 mm
Wysokość załadunkowa pod obciążeniem „w obszarze podwozia” ok. 1 280 mm
przy wysokości siodła pod obciążeniem 1 250 mm
Układ kierowniczy
1. oś – skrętna wstecznie
2. oś – sztywna
3. do 5. oś – hydromechanicznie sterowane wymuszone (2-obwodowe)
Sterowanie radiowe
Zespół elektryczny
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2025
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 8191 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















































