Standardowy ciągnik siodłowyMAN
TGX 18.520 GX 4x2 BL SA Euro 6 Sofort Verfügbar
Standardowy ciągnik siodłowy
MAN
TGX 18.520 GX 4x2 BL SA Euro 6 Sofort Verfügbar
Stała cena bez VATu
104 900 €
(124 831 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
104 900 €
(124 831 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 100 km
- Moc:
- 382 kW (519,37 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Hamulce:
- retarder
- Kolor:
- szary
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A204-77-275
- Ostatnio aktualizowane:
- 07.11.2025
Opis
MAN TGX 18.520 GX 4x2 BL SA • Euro 6e • 520 KM • Topowa ciężarówka do transportu dalekobieżnego!
Dostępny od ręki!
• Numer podwozia: WMA06KZZ9SM955972
• Rok produkcji: 2025
• Rodzaj pojazdu: ciągnik siodłowy (4x2)
• Kabina: GX — największa wersja (szeroka, długa, ekstra wysoka)
• Kierownica: z lewej strony
• Norma emisji: Euro 6e
• Przeznaczenie: transport dalekobieżny
---- Silnik & Napęd ----
• MAN D2676 LFAX, rzędowy silnik 6-cylindrowy
• Pojemność skokowa: 12 419 cm³
• Moc: 382 kW (520 KM)
• Maksymalny moment obrotowy: 2 650 Nm
• Skrzynia biegów: MAN TipMatic 12.28 OD z retarderem 35
• Napęd: na tylną oś, oś hipoidalna
• Przełożenie osi: i = 3,08
---- Podwozie & Osie ----
• Oś przednia: 7 500 kg, resor paraboliczny (1-piórowy), kierowana
• Oś tylna: 13 000 kg, zawieszenie pneumatyczne
• Hamulce tarczowe na obu osiach
• Promień skrętu: ok. 14,9 m
• Zabezpieczenie przed najazdem z przodu
---- Koła & Ogumienie ----
• Felgi przód: 11.75x22.5 (10-otworowe)
• Felgi tył: 9.00x22.5 (10-otworowe)
• Opony przód: 385/55 R22.5 (oś kierowana)
• Opony tył: 315/70 R22.5 (oś napędowa)
---- Układ paliwowy ----
• Zbiornik paliwa: aluminium, lewa strona 370 l + prawa 490 l (łącznie 860 l)
• Zbiornik AdBlue: tworzywo sztuczne, 80 l
• Układ wydechowy: z prawej strony, wylot pod autem
• Dolot powietrza: za kabiną, poprowadzony wysoko
---- Wymiary ----
• Rozstaw osi: 3 600 mm
• Długość całkowita: ok. 6 000 mm
• Szerokość: 2 440 mm
• Wysokość (niezaładowana): 3 917 mm
• Wysokość siodła: 1 130 mm (niezaładowana)
• Zwis tylny ramy: 800 mm
• Prześwit: ok. 202 mm
---- Masa ----
• Dopuszczalna masa całkowita: 18 000 kg
• Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: 45 000 kg
• Oś przednia: 7 500 kg
• Oś tylna: 13 000 kg
---- Elektryka & Złącza ----
• Akumulatory: 2x 12 V / 210 Ah (bezobsługowe, AGM)
• Alternator: 28 V / 120 A (3 360 W)
• Gniazdo ABS przyczepy za kabiną
• Siodło: JOST JSK 42 K0 (2 cale)
---- WPT / Hydraulika ----
• WPT: ZF NH/4c, napędzany od skrzyni biegów
• Kierunek obrotów: lewy, moment obrotowy 430 Nm
Codpfexu Sm Nox Ab Neri
• Instalacja hydrauliczna: niezamontowana, przygotowana do montażu
---- Komfort & Wyposażenie ----
• Duża kabina GX zapewniająca maksymalną przestrzeń
• Pneumatyczne zawieszenie z tyłu dla wysokiego komfortu jazdy
• Przednie zawieszenie paraboliczne dla stabilności
• Retarder dla hamowania bez zużycia
• Kolor: Ice Grey Metallic (srebrnoszary)
• Klimatyzacja postojowa: brak
• Zabezpieczenie przed najazdem i błotniki przód/tył
---- Najważniejsze cechy ----
• Mocny silnik Euro 6e o mocy 520 KM
• MAN TipMatic ze zintegrowanym retarderem
• Obszerna kabina GX — maksymalny komfort
• Dwa duże aluminiowe zbiorniki paliwa (860 l)
• Pneumatyczne zawieszenie z tyłu, paraboliczne z przodu
• Przygotowanie pod hydraulikę
• Siodło JOST JSK 42 K0
• Idealny do transportu dalekobieżnego — pełne wyposażenie techniczne
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostępny od ręki!
• Numer podwozia: WMA06KZZ9SM955972
• Rok produkcji: 2025
• Rodzaj pojazdu: ciągnik siodłowy (4x2)
• Kabina: GX — największa wersja (szeroka, długa, ekstra wysoka)
• Kierownica: z lewej strony
• Norma emisji: Euro 6e
• Przeznaczenie: transport dalekobieżny
---- Silnik & Napęd ----
• MAN D2676 LFAX, rzędowy silnik 6-cylindrowy
• Pojemność skokowa: 12 419 cm³
• Moc: 382 kW (520 KM)
• Maksymalny moment obrotowy: 2 650 Nm
• Skrzynia biegów: MAN TipMatic 12.28 OD z retarderem 35
• Napęd: na tylną oś, oś hipoidalna
• Przełożenie osi: i = 3,08
---- Podwozie & Osie ----
• Oś przednia: 7 500 kg, resor paraboliczny (1-piórowy), kierowana
• Oś tylna: 13 000 kg, zawieszenie pneumatyczne
• Hamulce tarczowe na obu osiach
• Promień skrętu: ok. 14,9 m
• Zabezpieczenie przed najazdem z przodu
---- Koła & Ogumienie ----
• Felgi przód: 11.75x22.5 (10-otworowe)
• Felgi tył: 9.00x22.5 (10-otworowe)
• Opony przód: 385/55 R22.5 (oś kierowana)
• Opony tył: 315/70 R22.5 (oś napędowa)
---- Układ paliwowy ----
• Zbiornik paliwa: aluminium, lewa strona 370 l + prawa 490 l (łącznie 860 l)
• Zbiornik AdBlue: tworzywo sztuczne, 80 l
• Układ wydechowy: z prawej strony, wylot pod autem
• Dolot powietrza: za kabiną, poprowadzony wysoko
---- Wymiary ----
• Rozstaw osi: 3 600 mm
• Długość całkowita: ok. 6 000 mm
• Szerokość: 2 440 mm
• Wysokość (niezaładowana): 3 917 mm
• Wysokość siodła: 1 130 mm (niezaładowana)
• Zwis tylny ramy: 800 mm
• Prześwit: ok. 202 mm
---- Masa ----
• Dopuszczalna masa całkowita: 18 000 kg
• Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: 45 000 kg
• Oś przednia: 7 500 kg
• Oś tylna: 13 000 kg
---- Elektryka & Złącza ----
• Akumulatory: 2x 12 V / 210 Ah (bezobsługowe, AGM)
• Alternator: 28 V / 120 A (3 360 W)
• Gniazdo ABS przyczepy za kabiną
• Siodło: JOST JSK 42 K0 (2 cale)
---- WPT / Hydraulika ----
• WPT: ZF NH/4c, napędzany od skrzyni biegów
• Kierunek obrotów: lewy, moment obrotowy 430 Nm
Codpfexu Sm Nox Ab Neri
• Instalacja hydrauliczna: niezamontowana, przygotowana do montażu
---- Komfort & Wyposażenie ----
• Duża kabina GX zapewniająca maksymalną przestrzeń
• Pneumatyczne zawieszenie z tyłu dla wysokiego komfortu jazdy
• Przednie zawieszenie paraboliczne dla stabilności
• Retarder dla hamowania bez zużycia
• Kolor: Ice Grey Metallic (srebrnoszary)
• Klimatyzacja postojowa: brak
• Zabezpieczenie przed najazdem i błotniki przód/tył
---- Najważniejsze cechy ----
• Mocny silnik Euro 6e o mocy 520 KM
• MAN TipMatic ze zintegrowanym retarderem
• Obszerna kabina GX — maksymalny komfort
• Dwa duże aluminiowe zbiorniki paliwa (860 l)
• Pneumatyczne zawieszenie z tyłu, paraboliczne z przodu
• Przygotowanie pod hydraulikę
• Siodło JOST JSK 42 K0
• Idealny do transportu dalekobieżnego — pełne wyposażenie techniczne
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


































