Ciężarówka z nadbudową dźwigowąMAN
MAN TGS 26.510 6x2-4 BL
Ciężarówka z nadbudową dźwigową
MAN
MAN TGS 26.510 6x2-4 BL
Cena początkowa bez VATu
189 999 €
(226 099 € brutto)
Rok produkcji
2023
Stan
Używane
Lokalizacja
Baesweiler 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
- Oznaczenie:
- Ciężarówka z nadbudową dźwigową
- Producent:
- MAN
- Model:
- MAN TGS 26.510 6x2-4 BL
- Rok produkcji:
- 2023
- Stan:
- dobry, jak nowy (używany)
- Sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
189 999 €
(226 099 € brutto)
- Lokalizacja:
- Werner-von-Siemens-Str. 4, 52499 Baesweiler, DE

Zadzwoń
Dane techniczne
- Pierwsza rejestracja:
- 09/2025
- Przebieg:
- 650 km
- Zasięg ramienia:
- 11 000 mm
- Wyposażenie:
- windy załadunkowa, zaczep do przyczepy, żuraw
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A204-19-675
- Ostatnio aktualizowane:
- 31.10.2025
Opis
MAN TGS 26.470 6x2-4 BL z żurawiem Hiab L-HiPro 177K-2 – nowy pojazd z platformą budowlaną Adam
Rok produkcji 03/2023, pierwsza rejestracja 09/2025, przebieg ok. 650 km.
Pojazd wyprodukowano w 2023 r., jednak pierwsza rejestracja nastąpi w 2025 r.
Gwarancja fabryczna liczy się od momentu pierwszej rejestracji. Autoryzowany serwis MAN potwierdza status gwarancji jako pojazd nowy.
Nadwozie i żuraw wykonane przez Adam Fahrzeugbau, zgodnie z wytycznymi zabudowy MAN.
Dane pojazdu
• Typ: MAN TGS 26.470 6x2-4 BL
• Silnik: MAN D2676 LFA1, 12,4 litra, 346 kW / 470 KM, 6-cylindrowy rzędowy, diesel
• Norma emisji: Euro VI E
• Skrzynia biegów: MAN TipMatic 12.26 DD zautomatyzowana z retarderem 35
• Układ osi: 6x2-4 ze skrętną i podnoszoną osią wleczoną
• Rozstaw osi 4500 mm, długość 9850 mm, szerokość 2550 mm, wysokość 3142 mm
• Dopuszczalna masa całkowita 26 000 kg, masa całkowita zestawu 44 000 kg
• Obciążenia osi: przód 8 000 kg / tył 11 500 kg / oś wleczona 8 000 kg
• Ogumienie: 315/80 R22.5 (wszystkie osie)
• Zbiornik paliwa: 390 l oleju napędowego + 80 l AdBlue
• Kolor: kabina biała czysta RAL 9010, podwozie czarny grafit RAL 9011
Kabina i komfort
• Kabina L-Cab HiPro na dalekie trasy z miejscem do stania i spania
• Klimatyzacja automatyczna oraz dodatkowe ogrzewanie wodne 4 kW
• Fotel kierowcy pneumatyczny z podparciem lędźwiowym i ramion oraz wentylacją
• Siedzisko pasażera regulowane, wnętrze Moon Grey
• Lodówka wysuwana, dywan na tunelu silnika
• MAN Navigation Advanced 7” z panelem SmartSelect i systemem audio z subwooferem
• Integracja smartfona, skrzynka RIO-Connectivity
• Skórzana kierownica wielofunkcyjna, ściemniane oświetlenie LED wewnątrz
• Pakiet komfortu i bezpieczeństwa „Światło & Widoczność”
Asystenci i bezpieczeństwo
• Tempomat ACC Stop & Go
• Asystent hamowania awaryjnego EBA (nie można dezaktywować)
• Asystent pasa ruchu i zmiany pasa z funkcją skrętu
• System wykrywania zmęczenia AttentionGuard
• ESP, ASR, EasyStart (asystent ruszania pod górę)
• LED-owe światła przednie, dzienne oraz przeciwmgielne, asystent świateł drogowych
• System kontroli ciśnienia w oponach TPMS
• Przygotowanie pod dwie kamery (tył i bok)
Zabudowa – platforma budowlana Adam
• Powierzchnia ładunkowa ok. 6600 x 2480 mm, cynkowana rama pomocnicza, wzmocniona pod żuraw
• Ściana przednia 1800 mm, ściany boczne 1000 mm dzielone, wspomaganie podnoszenia burt i stopień składany
• Tylna burta 1000 mm z wejściem i stałym słupkiem
• Podłoga 27 mm ze sklejki antypoślizgowej z twardego drewna
• System mocowania w ramach, system słupków K20, dwie skrzynki narzędziowe
• Certyfikat wg DIN EN 12642 Code XL
Hjdjxtgc Njpfx Adrew
• Protokół TÜV oraz bezpieczeństwa stojącego
Żuraw – Hiab L-HiPro 177K-2
• Żuraw do materiałów budowlanych z górną konsolą sterowania i joystickami krzyżowymi
• Zasięg do 11 m (dwa hydrauliczne wysuwy)
• Udźwig ok. 4 t przy 2 m, ok. 1 t przy 8 m
• Kąt obrotu 406°, szerokość podpór 6,2 m hydraulicznie
• Sterowanie Hiab SPACE X4 z VSL, MSC, ADS i ADC
• Zbiornik hydrauliczny 150 l aluminiowy, pompa SAP 084-R, chłodnica oleju Softstart
• Reflektor roboczy i LED-owe światła ostrzegawcze na podporach
• Osprzęt: chwytak do kostki brukowej Kinshofer KM 332V 1100U z rotatorem KM 04S
Wydajny samochód budowlany o mocy 470 KM, z automatyczną skrzynią biegów i żurawiem Hiab – jak nowy, gotowy do natychmiastowego użycia z pełną gwarancją fabryczną.
Zastrzeżenie:
Opis pojazdu opiera się na oficjalnych danych MAN, świadectwie zgodności WE oraz krajowych dokumentach homolo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Rok produkcji 03/2023, pierwsza rejestracja 09/2025, przebieg ok. 650 km.
Pojazd wyprodukowano w 2023 r., jednak pierwsza rejestracja nastąpi w 2025 r.
Gwarancja fabryczna liczy się od momentu pierwszej rejestracji. Autoryzowany serwis MAN potwierdza status gwarancji jako pojazd nowy.
Nadwozie i żuraw wykonane przez Adam Fahrzeugbau, zgodnie z wytycznymi zabudowy MAN.
Dane pojazdu
• Typ: MAN TGS 26.470 6x2-4 BL
• Silnik: MAN D2676 LFA1, 12,4 litra, 346 kW / 470 KM, 6-cylindrowy rzędowy, diesel
• Norma emisji: Euro VI E
• Skrzynia biegów: MAN TipMatic 12.26 DD zautomatyzowana z retarderem 35
• Układ osi: 6x2-4 ze skrętną i podnoszoną osią wleczoną
• Rozstaw osi 4500 mm, długość 9850 mm, szerokość 2550 mm, wysokość 3142 mm
• Dopuszczalna masa całkowita 26 000 kg, masa całkowita zestawu 44 000 kg
• Obciążenia osi: przód 8 000 kg / tył 11 500 kg / oś wleczona 8 000 kg
• Ogumienie: 315/80 R22.5 (wszystkie osie)
• Zbiornik paliwa: 390 l oleju napędowego + 80 l AdBlue
• Kolor: kabina biała czysta RAL 9010, podwozie czarny grafit RAL 9011
Kabina i komfort
• Kabina L-Cab HiPro na dalekie trasy z miejscem do stania i spania
• Klimatyzacja automatyczna oraz dodatkowe ogrzewanie wodne 4 kW
• Fotel kierowcy pneumatyczny z podparciem lędźwiowym i ramion oraz wentylacją
• Siedzisko pasażera regulowane, wnętrze Moon Grey
• Lodówka wysuwana, dywan na tunelu silnika
• MAN Navigation Advanced 7” z panelem SmartSelect i systemem audio z subwooferem
• Integracja smartfona, skrzynka RIO-Connectivity
• Skórzana kierownica wielofunkcyjna, ściemniane oświetlenie LED wewnątrz
• Pakiet komfortu i bezpieczeństwa „Światło & Widoczność”
Asystenci i bezpieczeństwo
• Tempomat ACC Stop & Go
• Asystent hamowania awaryjnego EBA (nie można dezaktywować)
• Asystent pasa ruchu i zmiany pasa z funkcją skrętu
• System wykrywania zmęczenia AttentionGuard
• ESP, ASR, EasyStart (asystent ruszania pod górę)
• LED-owe światła przednie, dzienne oraz przeciwmgielne, asystent świateł drogowych
• System kontroli ciśnienia w oponach TPMS
• Przygotowanie pod dwie kamery (tył i bok)
Zabudowa – platforma budowlana Adam
• Powierzchnia ładunkowa ok. 6600 x 2480 mm, cynkowana rama pomocnicza, wzmocniona pod żuraw
• Ściana przednia 1800 mm, ściany boczne 1000 mm dzielone, wspomaganie podnoszenia burt i stopień składany
• Tylna burta 1000 mm z wejściem i stałym słupkiem
• Podłoga 27 mm ze sklejki antypoślizgowej z twardego drewna
• System mocowania w ramach, system słupków K20, dwie skrzynki narzędziowe
• Certyfikat wg DIN EN 12642 Code XL
Hjdjxtgc Njpfx Adrew
• Protokół TÜV oraz bezpieczeństwa stojącego
Żuraw – Hiab L-HiPro 177K-2
• Żuraw do materiałów budowlanych z górną konsolą sterowania i joystickami krzyżowymi
• Zasięg do 11 m (dwa hydrauliczne wysuwy)
• Udźwig ok. 4 t przy 2 m, ok. 1 t przy 8 m
• Kąt obrotu 406°, szerokość podpór 6,2 m hydraulicznie
• Sterowanie Hiab SPACE X4 z VSL, MSC, ADS i ADC
• Zbiornik hydrauliczny 150 l aluminiowy, pompa SAP 084-R, chłodnica oleju Softstart
• Reflektor roboczy i LED-owe światła ostrzegawcze na podporach
• Osprzęt: chwytak do kostki brukowej Kinshofer KM 332V 1100U z rotatorem KM 04S
Wydajny samochód budowlany o mocy 470 KM, z automatyczną skrzynią biegów i żurawiem Hiab – jak nowy, gotowy do natychmiastowego użycia z pełną gwarancją fabryczną.
Zastrzeżenie:
Opis pojazdu opiera się na oficjalnych danych MAN, świadectwie zgodności WE oraz krajowych dokumentach homolo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dokumenty
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 170 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd








