Kamper półzintegrowanyPeugeot
J7 classic
Kamper półzintegrowany
Peugeot
J7 classic
Cena początkowa
12 000 €
(Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu)
Rok produkcji
1977
Stan
Używane
Lokalizacja
Berkhout 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
- Oznaczenie:
- Kamper półzintegrowany
- Producent:
- Peugeot
- Model:
- J7 classic
- Rok produkcji:
- 1977
- Stan:
- gotowy do pracy (używany)
- Sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
Cena początkowa
12 000 €
(Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu)
- Lokalizacja:
- Berkhout, Holandia

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 60 000 km
- Moc:
- 58,84 kW (80,00 KM)
- Liczba łóżek:
- 2
- Liczba miejsc:
- 4
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Kolor:
- beżowy
- Pierwsza rejestracja:
- 10/1977
- Następna inspekcja (TÜV):
- 10/2026
- Producent podwozi:
- Peugeuot
- Model podwozia:
- Mirage
- Całkowita długość:
- 6 000 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 000 mm
- Całkowita wysokość:
- 3 000 mm
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Masa własna:
- 2 600 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 3 490 kg
- Pozycja kierownicy:
- lewy
- Wyposażenie:
- kuchnia pokładowa, ogrzewanie postojowe, pojazd niepalących, zaczep do przyczepy
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-80-310
- Ostatnio aktualizowane:
- 28.10.2025
Opis
Kompletny, szczegółowy raport wyceny (10/2025) sporządzony przez niezależnego, profesjonalnego rzeczoznawcę, dostępny do wglądu dla zainteresowanych stron. Raport ten można również wykorzystać do ubezpieczenia kampera.
Podpoxq Ty Aofx Abrerc
Podsumowanie: Po ponad 20 latach wiernej służby, z mieszanymi uczuciami rozstajemy się z naszym kamperem. Jak na swój wiek, pojazd jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Podwozie jest solidne. Wymiary: 580x200x270 cm (dł. x szer. x wys.). Kamper, poza okresem wakacyjnym, był przechowywany w suchej stodole. Peugeot J7 Mirage to prawdziwy klasyk – praktycznie nie ma szans, aby spotkać taki sam egzemplarz. 48 lat temu (!) pojazd zjechał z taśmy produkcyjnej Peugeota, a Mirage natychmiast wyposażył go w poszerzoną, podwyższoną i przedłużoną zabudowę kempingową. Zarówno wnętrze, jak i nadwozie można określić jako klasyczne. Nad kabiną znajduje się miejsce do spania dla 2 dzieci, a boczna kanapa również może zostać przekształcona w miejsce do spania dla dziecka. Z tyłu obecnie znajduje się stałe łóżko, oryginalnie była tam jednak okrągła kanapa, której nigdy nie używaliśmy – dlatego została przekształcona. Powrót do oryginalnego układu jest prosty. Dużo miejsca do przechowywania w szafkach oraz pod ławkami; jedno schowek dostępny również przez zewnętrzny właz. W 2001 roku kamper przeszedł renowację – zamontowano dużą butlę LPG do gotowania i ogrzewania, nowy zbiornik na wodę, instalację elektryczną, piecyk gazowy, lodówkę (220V i 12V), przenośną toaletę chemiczną. Pod maską silnik benzynowy został zamieniony na mocniejszy turbodiesel 2.3 Indenor z 5-biegową skrzynią.
Stałe koszty:
Ubezpieczenie: 125 euro
Podatek drogowy (NL): 0 euro
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podpoxq Ty Aofx Abrerc
Podsumowanie: Po ponad 20 latach wiernej służby, z mieszanymi uczuciami rozstajemy się z naszym kamperem. Jak na swój wiek, pojazd jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Podwozie jest solidne. Wymiary: 580x200x270 cm (dł. x szer. x wys.). Kamper, poza okresem wakacyjnym, był przechowywany w suchej stodole. Peugeot J7 Mirage to prawdziwy klasyk – praktycznie nie ma szans, aby spotkać taki sam egzemplarz. 48 lat temu (!) pojazd zjechał z taśmy produkcyjnej Peugeota, a Mirage natychmiast wyposażył go w poszerzoną, podwyższoną i przedłużoną zabudowę kempingową. Zarówno wnętrze, jak i nadwozie można określić jako klasyczne. Nad kabiną znajduje się miejsce do spania dla 2 dzieci, a boczna kanapa również może zostać przekształcona w miejsce do spania dla dziecka. Z tyłu obecnie znajduje się stałe łóżko, oryginalnie była tam jednak okrągła kanapa, której nigdy nie używaliśmy – dlatego została przekształcona. Powrót do oryginalnego układu jest prosty. Dużo miejsca do przechowywania w szafkach oraz pod ławkami; jedno schowek dostępny również przez zewnętrzny właz. W 2001 roku kamper przeszedł renowację – zamontowano dużą butlę LPG do gotowania i ogrzewania, nowy zbiornik na wodę, instalację elektryczną, piecyk gazowy, lodówkę (220V i 12V), przenośną toaletę chemiczną. Pod maską silnik benzynowy został zamieniony na mocniejszy turbodiesel 2.3 Indenor z 5-biegową skrzynią.
Stałe koszty:
Ubezpieczenie: 125 euro
Podatek drogowy (NL): 0 euro
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+31 6 397... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd










































