Naczepa otwarta z plandekąKRONE
SD Plane Mega Edscha Hubdach 2x Liftachse SDP27
Naczepa otwarta z plandeką
KRONE
SD Plane Mega Edscha Hubdach 2x Liftachse SDP27
Stała cena bez VATu
18 500 €
(22 015 € brutto)
Stan
Używane
Lokalizacja
Plankenfels 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
18 500 €
(22 015 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 29 804 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 583 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 999 mm
- Pierwsza rejestracja:
- 10/2022
- Następna inspekcja (TÜV):
- 01/2026
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-07-815
- Numer referencyjny:
- 06-KroneSDP27-555/PP
- Ostatnio aktualizowane:
- 16.10.2025
Opis
Krone SD plandeka Mega Edscha dach podnoszony 2x oś podnoszona (1. i 3. oś) Multilock-ramka zewnętrzna
Dopuszczalna masa całkowita: 36.000 kg,
Masa własna: 6.196 kg,
Ładowność: 29.804 kg,
Wysokość sprzęgu bez ładunku: ok. 985 mm,
Osie BPW Bergische Achsen,
Podnoszona oś: 1. i 3. oś,
Zawieszenie pneumatyczne,
Hamulce tarczowe,
Dach przesuwny Edscha,
Dach podnoszony,
Hydrauliczny dach podnoszony z całkowitym skokiem 500 mm, podnoszony osobno na 4 słupkach narożnych,
Boczne plandeki przesuwne z pasem wzmacniającym,
Plandeka przesuwna z prawej i lewej strony,
Drzwi portalowe,
Zabezpieczenie przed wjechaniem pod spód z prawej, lewej i tylnej strony,
2x podpory korbowe,
Drabinka wejściowa z tyłu po prawej stronie,
Skrzynka na narzędzia po lewej stronie,
Możliwość załadunku wózkiem widłowym,
Odbojniki metalowe,
Multilock-ramka zewnętrzna,
ABS,
EBS,
ALB,
DIN EN 12642 Code XL,
Rozstaw osi: ok. 6.350 + 1.310 + 1.310 mm,
Hfodpfxsxn D Nie Af Aen
Powierzchnia ładunkowa dł. x szer. x wys.: 13.583 x 2.480 x 2.999 mm,
Wymiary zewnętrzne dł. x szer. x wys.: 13.950 x 2.550 x 4.000 mm,
Wysokość przejazdu w portalu tylnym: 2.795 mm,
Szerokość przeładunkowa z tyłu: 2.480 mm (wewnątrz),
Ogumienie: 435/50R19,5,
1. i 2. oś na felgach aluminiowych ALCOA,
3. oś na felgach aluminiowych TruckSpeedline,
Głębokość bieżnika lewa przednia: 9 mm,
Głębokość bieżnika lewa środkowa: 10 mm,
Głębokość bieżnika lewa tylna: 7 mm,
Głębokość bieżnika prawa przednia: 4 mm,
Głębokość bieżnika prawa środkowa: 10 mm,
Głębokość bieżnika prawa tylna: 6 mm,
Dodatkowe wyposażenie:
Typ: SD,
przystosowany do ciągnika (ograniczenia wg ISO 1726 - wymagane dane ciągnika!),
Odległość królewskiego bolca do środka podpór ok. 2.720 mm,
Wysokość sprzęgu bez ładunku: ok. 985 mm,
Dźwigary podłużne i środkowe typu dwuteowego oraz rama zewnętrzna z poprzecznicami i wspornikami spawane,
Multilock-ramka zewnętrzna, uniwersalne możliwości zabezpieczenia ładunku co 100 mm,
Wysokość konstrukcji przód: 80 mm (wraz z podłogą i płytą sprzęgu),
Sworzeń królewski 2'',
Tylne zabezpieczenie przed wjechaniem pod zgodnie z dyrektywą UE,
Boczne zabezpieczenie zgodnie z dyrektywą UE,
Przesuwana drabinka z tyłu,
Blokady drzwi,
Dwie mechaniczne podpory, 2 x 12 t, półokrągłe ze stopą podporową,
Obsługa podpór jednostronna, FR-prawa,
3 osie po 9.000 kg nośności każda,
Osie BPW, 19.5'', z zawieszeniem pneumatycznym (skok całkowity 260 mm) i hamulcami tarczowymi (ET 120),
Tarcze hamulcowe o średnicy 370 mm,
z funkcją podnoszenia i opuszczania, w tym automatyczny powrót do pozycji jazdy,
Automatyczna, w pełni elektroniczna regulacja osi podnoszonych w zależności od obciążenia dla 1. osi,
Automatyczna, w pełni elektroniczna regulacja osi podnoszonych w zależności od obciążenia dla 3. osi,
Ręczna obsługa z konsoli sterującej dla wymuszonego podnoszenia (= wspomaganie ruszania zgodnie z Dyrektywą 97/27/WE) i wymuszonego opuszczania przyciskiem obrotowym,
Uwaga: zmniejszony prześwit podwozia w okolicy podnoszonych osi!
Kolejność przestawiania osi podnoszonych: 3. oś podnosi się pierwsza/opuszcza się ostatnia,
Osłony kół z tworzywa sztucznego (błotniki),
Ochrona przeciwbryzgowa zgodnie z dyrektywą UE,
Układ hamulcowy zgodnie z regulacją ECE 13 (w tym funkcja stabilizacji pojazdu),
Hamulec postojowy sprężynowy,
Przyłącza przewodów hamulcowych z przodu ok. 675 mm nad platformą,
Diagnostyka poprzez złącze ISO7638 (przewód zasilający EBS),
Standardowe przyłącza powietrza ISO 1728 (Palm),
Producent układu hamulcowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dopuszczalna masa całkowita: 36.000 kg,
Masa własna: 6.196 kg,
Ładowność: 29.804 kg,
Wysokość sprzęgu bez ładunku: ok. 985 mm,
Osie BPW Bergische Achsen,
Podnoszona oś: 1. i 3. oś,
Zawieszenie pneumatyczne,
Hamulce tarczowe,
Dach przesuwny Edscha,
Dach podnoszony,
Hydrauliczny dach podnoszony z całkowitym skokiem 500 mm, podnoszony osobno na 4 słupkach narożnych,
Boczne plandeki przesuwne z pasem wzmacniającym,
Plandeka przesuwna z prawej i lewej strony,
Drzwi portalowe,
Zabezpieczenie przed wjechaniem pod spód z prawej, lewej i tylnej strony,
2x podpory korbowe,
Drabinka wejściowa z tyłu po prawej stronie,
Skrzynka na narzędzia po lewej stronie,
Możliwość załadunku wózkiem widłowym,
Odbojniki metalowe,
Multilock-ramka zewnętrzna,
ABS,
EBS,
ALB,
DIN EN 12642 Code XL,
Rozstaw osi: ok. 6.350 + 1.310 + 1.310 mm,
Hfodpfxsxn D Nie Af Aen
Powierzchnia ładunkowa dł. x szer. x wys.: 13.583 x 2.480 x 2.999 mm,
Wymiary zewnętrzne dł. x szer. x wys.: 13.950 x 2.550 x 4.000 mm,
Wysokość przejazdu w portalu tylnym: 2.795 mm,
Szerokość przeładunkowa z tyłu: 2.480 mm (wewnątrz),
Ogumienie: 435/50R19,5,
1. i 2. oś na felgach aluminiowych ALCOA,
3. oś na felgach aluminiowych TruckSpeedline,
Głębokość bieżnika lewa przednia: 9 mm,
Głębokość bieżnika lewa środkowa: 10 mm,
Głębokość bieżnika lewa tylna: 7 mm,
Głębokość bieżnika prawa przednia: 4 mm,
Głębokość bieżnika prawa środkowa: 10 mm,
Głębokość bieżnika prawa tylna: 6 mm,
Dodatkowe wyposażenie:
Typ: SD,
przystosowany do ciągnika (ograniczenia wg ISO 1726 - wymagane dane ciągnika!),
Odległość królewskiego bolca do środka podpór ok. 2.720 mm,
Wysokość sprzęgu bez ładunku: ok. 985 mm,
Dźwigary podłużne i środkowe typu dwuteowego oraz rama zewnętrzna z poprzecznicami i wspornikami spawane,
Multilock-ramka zewnętrzna, uniwersalne możliwości zabezpieczenia ładunku co 100 mm,
Wysokość konstrukcji przód: 80 mm (wraz z podłogą i płytą sprzęgu),
Sworzeń królewski 2'',
Tylne zabezpieczenie przed wjechaniem pod zgodnie z dyrektywą UE,
Boczne zabezpieczenie zgodnie z dyrektywą UE,
Przesuwana drabinka z tyłu,
Blokady drzwi,
Dwie mechaniczne podpory, 2 x 12 t, półokrągłe ze stopą podporową,
Obsługa podpór jednostronna, FR-prawa,
3 osie po 9.000 kg nośności każda,
Osie BPW, 19.5'', z zawieszeniem pneumatycznym (skok całkowity 260 mm) i hamulcami tarczowymi (ET 120),
Tarcze hamulcowe o średnicy 370 mm,
z funkcją podnoszenia i opuszczania, w tym automatyczny powrót do pozycji jazdy,
Automatyczna, w pełni elektroniczna regulacja osi podnoszonych w zależności od obciążenia dla 1. osi,
Automatyczna, w pełni elektroniczna regulacja osi podnoszonych w zależności od obciążenia dla 3. osi,
Ręczna obsługa z konsoli sterującej dla wymuszonego podnoszenia (= wspomaganie ruszania zgodnie z Dyrektywą 97/27/WE) i wymuszonego opuszczania przyciskiem obrotowym,
Uwaga: zmniejszony prześwit podwozia w okolicy podnoszonych osi!
Kolejność przestawiania osi podnoszonych: 3. oś podnosi się pierwsza/opuszcza się ostatnia,
Osłony kół z tworzywa sztucznego (błotniki),
Ochrona przeciwbryzgowa zgodnie z dyrektywą UE,
Układ hamulcowy zgodnie z regulacją ECE 13 (w tym funkcja stabilizacji pojazdu),
Hamulec postojowy sprężynowy,
Przyłącza przewodów hamulcowych z przodu ok. 675 mm nad platformą,
Diagnostyka poprzez złącze ISO7638 (przewód zasilający EBS),
Standardowe przyłącza powietrza ISO 1728 (Palm),
Producent układu hamulcowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9204 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd