Standardowy ciągnik siodłowyVOLVO
FH500 Aero I-Save 4x2 Euro6
Standardowy ciągnik siodłowy
VOLVO
FH500 Aero I-Save 4x2 Euro6
Stała cena bez VATu
97 000 €
(115 430 € brutto)
Stan
Używane
Lokalizacja
Kaufungen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
97 000 €
(115 430 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Leipziger Strasse 44+54, 34260 Kaufungen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 75 000 km
- Moc:
- 368 kW (500,34 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 01/2025
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Klasa emisji:
- Euro 6
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A202-36-585
- Numer referencyjny:
- FG500782
- Ostatnio aktualizowane:
- 08.10.2025
Opis
Numer wewnętrzny pojazdu: FG500782
Więcej informacji pod numerem:
* Luis Lucena (niemiecki, angielski, hiszpański, francuski)
* Viktoria Sologubova (polski, rosyjski, ukraiński, angielski)
Duża ilość dostępna
Przebieg - 75 000 - 85 000 km
Warunki drogowe: przeważnie dobre (co najmniej 95% jazdy po utwardzonych nawierzchniach)
Cykl pracy: dalekobieżny
Schemat jazdy dalekobieżnej (tryb jazdy)
Przeważająca płaska topografia pracy
Kompletny zabudowa, środek ciężkości ładunku 0,5-1,0 m powyżej górnej krawędzi ramy pojazdu
Od 10 do 40% przejechanej odległości po drogach/powierzchniach sklasyfikowanych jako brudne
Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: 44,0 tony
Zabudowa skrzyniowa / chłodnia (izolowane ściany)
Szerokość pojazdu: 2600 mm
Wysokość podwozia: średnia - ok. 900 mm nad poziomem gruntu
Tylny pneumatyczny zawieszenie osi - jedna oś napędowa
Kabina FH Aero Globetrotter XL, podwyższona, sypialna
Rozstaw osi: 3800 mm
Norma emisji Euro 6 z systemem wysokiego momentu EGR i filtrem cząstek stałych, turbocompound
Silnik wysokoprężny, Euro 6, 12,8 l, 500 KM/368 kW, 2810 Nm z turbocompound
Hamulec silnikowy Volvo, VEB+ (wysokowydajny hamulec dekompresyjny z regulatorem ciśnienia spalin, EPG)
Zautomatyzowana skrzynia biegów I-Shift, 12-biegowa, 2800 Nm
Pojedyncza tylna oś napędowa typu solo - nośność osi 13 t, dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów 44 t, wersja F
Rozmiar opony osi napędowej: 315/70
Przełożenie tylnej osi: 2,31
Pakiet oszczędności paliwa dla silnika Euro 6 D13
Pompa wspomagania kierownicy o zmiennym wydatku (dodatkowy zawór)
Dodpfsxlwlljx Afcjcn
Automatyczne wyłączanie silnika po jednej minucie
Tempomat I-Torque zoptymalizowany pod kątem ekonomiki paliwowej, I-Roll w zestawie
Pakiet aerodynamiczny z deflektorami dachowymi i bocznymi oraz osłonami podwozia
Deflektor dachowy
Boczne deflektory kabiny, długie
Osłony podwozia, przedłużone
Lotki aerodynamiczne na osłonach podwozia
Standardowa boczna ochrona przed wjechaniem pod pojazd, aluminium
Pakiet komfortowy dla kierowcy, Selected
Statyczne światła doświetlające zakręty
Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
Podłokietniki pokryte winylem
Luk dachowy, ręcznie otwierany, przyciemniane szkło, otwierany do tyłu 50 mm
Wycieraczki z czujnikiem deszczu
Kierownica regulowana ręcznie z nachyleniem szyjnym
Pakiet Living - 2 łóżka (FH)
Górny schowek z siatką zabezpieczającą
Ogrzewanie postojowe kabiny, 2 kW
Lodówka 33-l z zamrażarką i przegrodami, w szufladzie pod łóżkiem
Dwa uchwyty na butelki: jeden pod środkową częścią deski rozdzielczej, drugi w dolnej szufladzie łóżka
Materac nakładany, 28 mm, czarny materiał tekstylny
Oświetlenie wnętrza: światło białe i nocne czerwone, płynne przejścia przy włączaniu/wyłączaniu i ściemniacz
Pakiet informacyjny, wysoki (z bocznym wyświetlaczem)
Przednie resory paraboliczne dwupiórowe (o normalnej sztywności)
Maksymalny nacisk na oś przednią: 7,5 t
Przedni stabilizator o dużej sztywności
Dopuszczalne obciążenie tylnej osi: 13 t
Tylna belka stabilizująca o normalnej sztywności
Zawieszenie pneumatyczne z trzema poziomami wysokości
Bez aktywnego układu kierowniczego
Hamulce tarczowe z lekkimi tarczami
Średnica tarcz hamulcowych osi napędowej: 410 mm
EBS (Elektroniczny System Hamowania), pakiet Medium
Dodatkowy hamulec postojowy na jednej osi
Tylne miechy pneumatyczne
Zewnętrzna wysokość profilu ramy: 266 mm
Grubość pasa ramy - sieć
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Więcej informacji pod numerem:
* Luis Lucena (niemiecki, angielski, hiszpański, francuski)
* Viktoria Sologubova (polski, rosyjski, ukraiński, angielski)
Duża ilość dostępna
Przebieg - 75 000 - 85 000 km
Warunki drogowe: przeważnie dobre (co najmniej 95% jazdy po utwardzonych nawierzchniach)
Cykl pracy: dalekobieżny
Schemat jazdy dalekobieżnej (tryb jazdy)
Przeważająca płaska topografia pracy
Kompletny zabudowa, środek ciężkości ładunku 0,5-1,0 m powyżej górnej krawędzi ramy pojazdu
Od 10 do 40% przejechanej odległości po drogach/powierzchniach sklasyfikowanych jako brudne
Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: 44,0 tony
Zabudowa skrzyniowa / chłodnia (izolowane ściany)
Szerokość pojazdu: 2600 mm
Wysokość podwozia: średnia - ok. 900 mm nad poziomem gruntu
Tylny pneumatyczny zawieszenie osi - jedna oś napędowa
Kabina FH Aero Globetrotter XL, podwyższona, sypialna
Rozstaw osi: 3800 mm
Norma emisji Euro 6 z systemem wysokiego momentu EGR i filtrem cząstek stałych, turbocompound
Silnik wysokoprężny, Euro 6, 12,8 l, 500 KM/368 kW, 2810 Nm z turbocompound
Hamulec silnikowy Volvo, VEB+ (wysokowydajny hamulec dekompresyjny z regulatorem ciśnienia spalin, EPG)
Zautomatyzowana skrzynia biegów I-Shift, 12-biegowa, 2800 Nm
Pojedyncza tylna oś napędowa typu solo - nośność osi 13 t, dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów 44 t, wersja F
Rozmiar opony osi napędowej: 315/70
Przełożenie tylnej osi: 2,31
Pakiet oszczędności paliwa dla silnika Euro 6 D13
Pompa wspomagania kierownicy o zmiennym wydatku (dodatkowy zawór)
Dodpfsxlwlljx Afcjcn
Automatyczne wyłączanie silnika po jednej minucie
Tempomat I-Torque zoptymalizowany pod kątem ekonomiki paliwowej, I-Roll w zestawie
Pakiet aerodynamiczny z deflektorami dachowymi i bocznymi oraz osłonami podwozia
Deflektor dachowy
Boczne deflektory kabiny, długie
Osłony podwozia, przedłużone
Lotki aerodynamiczne na osłonach podwozia
Standardowa boczna ochrona przed wjechaniem pod pojazd, aluminium
Pakiet komfortowy dla kierowcy, Selected
Statyczne światła doświetlające zakręty
Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
Podłokietniki pokryte winylem
Luk dachowy, ręcznie otwierany, przyciemniane szkło, otwierany do tyłu 50 mm
Wycieraczki z czujnikiem deszczu
Kierownica regulowana ręcznie z nachyleniem szyjnym
Pakiet Living - 2 łóżka (FH)
Górny schowek z siatką zabezpieczającą
Ogrzewanie postojowe kabiny, 2 kW
Lodówka 33-l z zamrażarką i przegrodami, w szufladzie pod łóżkiem
Dwa uchwyty na butelki: jeden pod środkową częścią deski rozdzielczej, drugi w dolnej szufladzie łóżka
Materac nakładany, 28 mm, czarny materiał tekstylny
Oświetlenie wnętrza: światło białe i nocne czerwone, płynne przejścia przy włączaniu/wyłączaniu i ściemniacz
Pakiet informacyjny, wysoki (z bocznym wyświetlaczem)
Przednie resory paraboliczne dwupiórowe (o normalnej sztywności)
Maksymalny nacisk na oś przednią: 7,5 t
Przedni stabilizator o dużej sztywności
Dopuszczalne obciążenie tylnej osi: 13 t
Tylna belka stabilizująca o normalnej sztywności
Zawieszenie pneumatyczne z trzema poziomami wysokości
Bez aktywnego układu kierowniczego
Hamulce tarczowe z lekkimi tarczami
Średnica tarcz hamulcowych osi napędowej: 410 mm
EBS (Elektroniczny System Hamowania), pakiet Medium
Dodatkowy hamulec postojowy na jednej osi
Tylne miechy pneumatyczne
Zewnętrzna wysokość profilu ramy: 266 mm
Grubość pasa ramy - sieć
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2017
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5605 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd