Przyczepa z platformąSARIS
MG 306 170 3500 2 Magnum Explorer
Przyczepa z platformą
SARIS
MG 306 170 3500 2 Magnum Explorer
Cena początkowa bez VATu
7 396 €
(8 949 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Aartselaar 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
7 396 €
(8 949 € brutto)
- Lokalizacja:
- Aartselaar, Belgia
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 675 kg
- Masa własna:
- 675 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 2 825 kg
- Masa eksploatacyjna:
- 2 825 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 3 060 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 700 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 300 mm
- Rozmiar opony:
- 13
- Kolor:
- srebrny
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A202-32-135
- Ostatnio aktualizowane:
- 07.10.2025
Opis
Saris MG 306 170 3500 2 Magnum Explorer to wysokiej klasy transporter maszyn, zaprojektowany specjalnie do profesjonalnego użytku oraz przewozu ciężkiego sprzętu. Dzięki dopuszczalnej masie całkowitej 3.500 kg i solidnej konstrukcji, przyczepa ta zapewnia wszystko, co niezbędne do niezawodnego oraz efektywnego transportu np. koparek, miniładowarek, podnośników czy innych maszyn kołowych. Wewnętrzne wymiary ok. 306 cm długości i 170 cm szerokości gwarantują wystarczającą przestrzeń, aby również szersze i cięższe maszyny mogły być przewożone bezpiecznie i stabilnie.
Dcodpfxsxlq Tie Afcsn
Jednym z największych atutów tego modelu jest niska wysokość podłogi załadunkowej — zaledwie 38 cm. Umożliwia to łatwiejszy i bezpieczniejszy wjazd maszyn, zwłaszcza w połączeniu ze standardowymi, zintegrowanymi najazdami, które mają nośność po 1.500 kg każda. Przyczepa wyposażona jest w system tandemowy z osiami hamowanymi, co zapewnia dodatkową stabilność podczas jazdy — nawet przy wyższych prędkościach i dużym obciążeniu.
Pod względem konstrukcji Saris Magnum Explorer zaprojektowany został z myślą o długotrwałej eksploatacji. Cała zabudowa wykonana jest z wysokiej jakości stali ocynkowanej, co czyni ją wyjątkowo odporną na korozję, czynniki atmosferyczne oraz intensywne użytkowanie. Boczne ściany stalowe o wysokości około 30 cm są solidnie zamocowane i stanowią doskonałe zabezpieczenie ładunku. Dzięki wytrzymałym uchwytom do mocowania z siłą uciągu powyżej 1.000 daN, mocowanie maszyn i innych ładunków przebiega szybko i efektywnie.
Standardowe wyposażenie tej przyczepy jest już bardzo bogate i obejmuje m.in. automatyczne koło podporowe, solidne haki do mocowania, wytrzymałe błotniki, oświetlenie oraz najazdy. Saris oferuje także szereg opcji dodatkowych, w tym podłogę z blachy łezkowej ForceOne, oświetlenie LED, regulowany dyszel oraz wykończenie Black Edition dla bardziej profesjonalnego wyglądu. Dzięki temu przyczepę można w pełni dostosować do swoich potrzeb i rodzaju wykonywanej pracy.
Praktyczną zaletą, mimo swojej wielkości i masy, jest stosunkowo łatwe manewrowanie przyczepą — oczywiście przy wykorzystaniu odpowiednio mocnego pojazdu ciągnącego. Dzięki masie własnej ok. 675 kg, pozostaje imponująca ładowność ponad 2.800 kg, co czyni ją atrakcyjną opcją dla wykonawców, ogrodników, operatorów robót ziemnych i innych fachowców, którzy regularnie przewożą ciężkie i duże maszyny.
Należy pamiętać o kilku kwestiach. Użytkowanie przyczepy o DMC 3.500 kg wymaga odpowiedniego auta z dużą siłą uciągu, prawa jazdy kategorii BE oraz ewentualnych dodatkowych formalności, jak ubezpieczenie i opłaty drogowe. Konieczne jest też zapewnienie odpowiedniej przestrzeni do przechowywania przyczepy poza okresem użytkowania. Jednak te wymagania są zrównoważone przez liczne korzyści: trwałość, bezpieczeństwo, efektywność oraz profesjonalny wizerunek na każdej budowie czy w kontakcie z klientem.
Podsumowując, Saris MG 306 170 3500 2 Magnum Explorer to przemyślana inwestycja dla tych, którzy chcą uczynić ciężką pracę łatwiejszą. Łączy wygodę obsługi, elastyczność i wytrzymałość w sposób rzadko spotykany w tej klasie wagowej. Dla osób codziennie przewożących maszyny to nie jest zwykła przyczepa, lecz nieodzowne narzędzie pracy.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dcodpfxsxlq Tie Afcsn
Jednym z największych atutów tego modelu jest niska wysokość podłogi załadunkowej — zaledwie 38 cm. Umożliwia to łatwiejszy i bezpieczniejszy wjazd maszyn, zwłaszcza w połączeniu ze standardowymi, zintegrowanymi najazdami, które mają nośność po 1.500 kg każda. Przyczepa wyposażona jest w system tandemowy z osiami hamowanymi, co zapewnia dodatkową stabilność podczas jazdy — nawet przy wyższych prędkościach i dużym obciążeniu.
Pod względem konstrukcji Saris Magnum Explorer zaprojektowany został z myślą o długotrwałej eksploatacji. Cała zabudowa wykonana jest z wysokiej jakości stali ocynkowanej, co czyni ją wyjątkowo odporną na korozję, czynniki atmosferyczne oraz intensywne użytkowanie. Boczne ściany stalowe o wysokości około 30 cm są solidnie zamocowane i stanowią doskonałe zabezpieczenie ładunku. Dzięki wytrzymałym uchwytom do mocowania z siłą uciągu powyżej 1.000 daN, mocowanie maszyn i innych ładunków przebiega szybko i efektywnie.
Standardowe wyposażenie tej przyczepy jest już bardzo bogate i obejmuje m.in. automatyczne koło podporowe, solidne haki do mocowania, wytrzymałe błotniki, oświetlenie oraz najazdy. Saris oferuje także szereg opcji dodatkowych, w tym podłogę z blachy łezkowej ForceOne, oświetlenie LED, regulowany dyszel oraz wykończenie Black Edition dla bardziej profesjonalnego wyglądu. Dzięki temu przyczepę można w pełni dostosować do swoich potrzeb i rodzaju wykonywanej pracy.
Praktyczną zaletą, mimo swojej wielkości i masy, jest stosunkowo łatwe manewrowanie przyczepą — oczywiście przy wykorzystaniu odpowiednio mocnego pojazdu ciągnącego. Dzięki masie własnej ok. 675 kg, pozostaje imponująca ładowność ponad 2.800 kg, co czyni ją atrakcyjną opcją dla wykonawców, ogrodników, operatorów robót ziemnych i innych fachowców, którzy regularnie przewożą ciężkie i duże maszyny.
Należy pamiętać o kilku kwestiach. Użytkowanie przyczepy o DMC 3.500 kg wymaga odpowiedniego auta z dużą siłą uciągu, prawa jazdy kategorii BE oraz ewentualnych dodatkowych formalności, jak ubezpieczenie i opłaty drogowe. Konieczne jest też zapewnienie odpowiedniej przestrzeni do przechowywania przyczepy poza okresem użytkowania. Jednak te wymagania są zrównoważone przez liczne korzyści: trwałość, bezpieczeństwo, efektywność oraz profesjonalny wizerunek na każdej budowie czy w kontakcie z klientem.
Podsumowując, Saris MG 306 170 3500 2 Magnum Explorer to przemyślana inwestycja dla tych, którzy chcą uczynić ciężką pracę łatwiejszą. Łączy wygodę obsługi, elastyczność i wytrzymałość w sposób rzadko spotykany w tej klasie wagowej. Dla osób codziennie przewożących maszyny to nie jest zwykła przyczepa, lecz nieodzowne narzędzie pracy.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
DOKUMENTY
20232135-01.pdf (PDF)Dostawca
Sprzedający jest obecnie w trakcie weryfikacji. Twoje zapytanie zostanie przesłane i sprzedawca będzie mógł na nie odpowiedzieć, gdy tylko weryfikacji zostanie pomyślnie zakończona.
Wyślij zapytanie
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd