Norma SZMVolvo
FH 540 6x4
Norma SZM
Volvo
FH 540 6x4
Cena początkowa bez VATu
49 000 €
(58 310 € brutto)
Rok produkcji
2017
Stan
Używane
Lokalizacja
Bremen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
- Oznaczenie:
- Norma SZM
- Producent:
- Volvo
- Model:
- FH 540 6x4
- Rok produkcji:
- 2017
- Stan:
- używany
- sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
49 000 €
(58 310 € brutto)
- Lokalizacja:
- 28359 Bremen, Deutschland
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 475 000 km
- Moc:
- 405 kW (550,65 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 12/2017
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Konfiguracja osi:
- 6x4
- Paliwo:
- diesel
- Masa własna:
- 10 516 kg
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A194-25-001
- Ostatnio aktualizowane:
- 17.10.2025
Opis
Volvo FH 540 6x4 ciągnik siodłowy CHH-STD, zawieszenie pneumatyczne
Główne komponenty
Kabina Globetrotter z podwyższonym standardem bezpieczeństwa, model FH
Rozstaw osi: 3200 mm
Emisja spalin według normy Euro 6, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin, Euro 6C
Silnik wysokoprężny 13 1, 551 KM/405 kW, 2652 Nm
Hamulce silnikowe – zawór ciśnienia spalin (w tym sterowanie silnikiem pod skrzynię biegów I-Shift)
Skrzynia biegów I-Shift AT2612F, automatyczna, 12-biegowa, maks. moment wejściowy: 2.600 Nm, bez podnoszonej osi napędowej
Oś napędowa RTH2610F, dwuosiowy most napędowy z przekładnią planetarną, blokady mechanizmu różnicowego podłużne i poprzeczne, przełożenie osi napędowej 3,33:1
Podwozie
Przednie zawieszenie paraboliczne, dwu-piórowe
Maks. techniczne obciążenie przedniej osi: 8,0 t
Przedni stabilizator, średnio sztywny
Maks. techniczne obciążenie tylnej osi: 26 t
Wzmocniony tylny stabilizator
Ogranicznik obciążenia osi: 11,5 t
Pompa wspomagania kierownicy o stałym przepływie
Hamulec tarczowy, tarcze pełne
EBS – elektroniczny system hamulcowy, pakiet Medium
Dodatkowy akumulator sprężynowy – przednia oś (lub druga oś napędowa w układzie 6x4)
Wysokość profilu ramy: 300 mm
Grubość ramy: 8,0 mm
Wewnętrzna rama od poprzecznicy skrzyni biegów do za zawieszeniem osi
Osłona komponentów pneumatycznych na podwoziu
Skrzynia akumulatorów w tylnym zwisie
2 akumulatory 24V/225Ah, CCA DIN/SAE 690/1150A, standardowe akumulatory
Wskaźnik stanu akumulatora w wyświetlaczu (napięcie, natężenie, status z funkcją ostrzegania), urządzenie impulsowe
Główny wyłącznik na podwoziu
Brak zbiornika paliwa po prawej, główny zbiornik po lewej
700L zbiornik aluminiowy po lewej, D710, stopnie wejściowe
Zbiornik AdBlue – użyteczna pojemność 100L
Pokrywa zbiornika AdBlue – lakierowana metalicznie na srebrno
Zamykany korek zbiornika
Wlew paliwa z zabezpieczeniem przed przelaniem
Wylot spalin do tyłu
2 kliny pod koła, składane
Długość ramy z tyłu: 2365 mm (liczona od osi napędowej lub pierwszej osi napędowej)
Urządzenie holownicze z przodu
Elektryczne przyłącze naczepy/przyczepy, 2x7-pinowe (UADR)
Przyłącze naczepy/przyczepy zgodnie z normą UE
Uchwyt stalowy na przewody przyczepy za kabiną
Stały (podczas postoju) hamulec naczepy (aktywny do 7 km/h)
Zbiorniki powietrza – aluminium
Światła stopu z funkcją migania awaryjnego w przypadku hamowania awaryjnego
Koła i opony
Opony przednie: 385/55 R22.5
Opony osi napędowej: 315/70 R22.5
Wyposażenie układu napędowego
Biegi wsteczne odpowiadające zakresowi biegów pełzających
Biegi pełzające, wolne i bardzo wolne
Pompa odpowietrzająca, mechaniczna
Diagnostyka pokładowa – Euro 6C
Automatyka zmiany przełożeń, dźwignia przy fotelu
Program Heavy Duty (do mas powyżej 60 t (FH) lub 85 t (FH16))
Dodatkowy program terenowy
Rozszerzone funkcje przystawki odbioru mocy przy I-Shift
Knjdpfx Aewu H Dlsg Rec
Wspomagane sprzęgło jednotarczowe, średnica 430 mm
Wyjściowy moment obrotowy skrzyni biegów: High Duty
Kompaktowy retarder montowany przy skrzyni (tył), dla skrzyni I-Shift i manualnej
Chłodnica oleju skrzyni biegów wysokowydajna, powietrze/olej
Sprężarka powietrza 2-cylindrowa, 1100 obr./min, dla pojazdów/zestawów o zwiększonym zapotrzebowaniu na powietrze, sprężarka bez sprzęgła
Alternator 150A/4200W
Tłumienie hałasu do 80 dB(A) zgodnie z RL 92/97 EWG (EU-96)
Zamknięty system odpowietrzania skrzyni korbowej do -25°C
Wzmocniona skrzynia biegów
Podwójny filtr paliwa na silniku, standardowy
Przystawka odbioru mocy (średnia prędkość), wyjście na skr
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Główne komponenty
Kabina Globetrotter z podwyższonym standardem bezpieczeństwa, model FH
Rozstaw osi: 3200 mm
Emisja spalin według normy Euro 6, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin, Euro 6C
Silnik wysokoprężny 13 1, 551 KM/405 kW, 2652 Nm
Hamulce silnikowe – zawór ciśnienia spalin (w tym sterowanie silnikiem pod skrzynię biegów I-Shift)
Skrzynia biegów I-Shift AT2612F, automatyczna, 12-biegowa, maks. moment wejściowy: 2.600 Nm, bez podnoszonej osi napędowej
Oś napędowa RTH2610F, dwuosiowy most napędowy z przekładnią planetarną, blokady mechanizmu różnicowego podłużne i poprzeczne, przełożenie osi napędowej 3,33:1
Podwozie
Przednie zawieszenie paraboliczne, dwu-piórowe
Maks. techniczne obciążenie przedniej osi: 8,0 t
Przedni stabilizator, średnio sztywny
Maks. techniczne obciążenie tylnej osi: 26 t
Wzmocniony tylny stabilizator
Ogranicznik obciążenia osi: 11,5 t
Pompa wspomagania kierownicy o stałym przepływie
Hamulec tarczowy, tarcze pełne
EBS – elektroniczny system hamulcowy, pakiet Medium
Dodatkowy akumulator sprężynowy – przednia oś (lub druga oś napędowa w układzie 6x4)
Wysokość profilu ramy: 300 mm
Grubość ramy: 8,0 mm
Wewnętrzna rama od poprzecznicy skrzyni biegów do za zawieszeniem osi
Osłona komponentów pneumatycznych na podwoziu
Skrzynia akumulatorów w tylnym zwisie
2 akumulatory 24V/225Ah, CCA DIN/SAE 690/1150A, standardowe akumulatory
Wskaźnik stanu akumulatora w wyświetlaczu (napięcie, natężenie, status z funkcją ostrzegania), urządzenie impulsowe
Główny wyłącznik na podwoziu
Brak zbiornika paliwa po prawej, główny zbiornik po lewej
700L zbiornik aluminiowy po lewej, D710, stopnie wejściowe
Zbiornik AdBlue – użyteczna pojemność 100L
Pokrywa zbiornika AdBlue – lakierowana metalicznie na srebrno
Zamykany korek zbiornika
Wlew paliwa z zabezpieczeniem przed przelaniem
Wylot spalin do tyłu
2 kliny pod koła, składane
Długość ramy z tyłu: 2365 mm (liczona od osi napędowej lub pierwszej osi napędowej)
Urządzenie holownicze z przodu
Elektryczne przyłącze naczepy/przyczepy, 2x7-pinowe (UADR)
Przyłącze naczepy/przyczepy zgodnie z normą UE
Uchwyt stalowy na przewody przyczepy za kabiną
Stały (podczas postoju) hamulec naczepy (aktywny do 7 km/h)
Zbiorniki powietrza – aluminium
Światła stopu z funkcją migania awaryjnego w przypadku hamowania awaryjnego
Koła i opony
Opony przednie: 385/55 R22.5
Opony osi napędowej: 315/70 R22.5
Wyposażenie układu napędowego
Biegi wsteczne odpowiadające zakresowi biegów pełzających
Biegi pełzające, wolne i bardzo wolne
Pompa odpowietrzająca, mechaniczna
Diagnostyka pokładowa – Euro 6C
Automatyka zmiany przełożeń, dźwignia przy fotelu
Program Heavy Duty (do mas powyżej 60 t (FH) lub 85 t (FH16))
Dodatkowy program terenowy
Rozszerzone funkcje przystawki odbioru mocy przy I-Shift
Knjdpfx Aewu H Dlsg Rec
Wspomagane sprzęgło jednotarczowe, średnica 430 mm
Wyjściowy moment obrotowy skrzyni biegów: High Duty
Kompaktowy retarder montowany przy skrzyni (tył), dla skrzyni I-Shift i manualnej
Chłodnica oleju skrzyni biegów wysokowydajna, powietrze/olej
Sprężarka powietrza 2-cylindrowa, 1100 obr./min, dla pojazdów/zestawów o zwiększonym zapotrzebowaniu na powietrze, sprężarka bez sprzęgła
Alternator 150A/4200W
Tłumienie hałasu do 80 dB(A) zgodnie z RL 92/97 EWG (EU-96)
Zamknięty system odpowietrzania skrzyni korbowej do -25°C
Wzmocniona skrzynia biegów
Podwójny filtr paliwa na silniku, standardowy
Przystawka odbioru mocy (średnia prędkość), wyjście na skr
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2023
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 421 4... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

967 km
Standard-SZM
VOLVOFH 540 6X4 LIFTING BOOGIE
VOLVOFH 540 6X4 LIFTING BOOGIE
Ogłoszenia

1 020 km
Wywrotka
VolvoFH540 6x4 Tipper Truck.
VolvoFH540 6x4 Tipper Truck.
Ogłoszenia

854 km
Wywrotka
VolvoFH 540 6x4 Boogie Euro 6 Mauer Kipper + Mauer K...
VolvoFH 540 6x4 Boogie Euro 6 Mauer Kipper + Mauer K...
Ogłoszenia

867 km
Standardowy ciągnik
VolvoFH 540 6x4 GCW 80 ton / RETARDER / HYDRAULICS /...
VolvoFH 540 6x4 GCW 80 ton / RETARDER / HYDRAULICS /...
Ogłoszenia

903 km
Standard-SZM
VolvoFH 540 6x4 Big Axle / Retarder / Lift-Axle / 2 ...
VolvoFH 540 6x4 Big Axle / Retarder / Lift-Axle / 2 ...
Ogłoszenia

854 km
Podwozie z kabiną
VolvoFH 540 8x2*4, ADR, Euro 6, Chassi (ex. Tank-tru...
VolvoFH 540 8x2*4, ADR, Euro 6, Chassi (ex. Tank-tru...
Ogłoszenia

967 km
Transporter drewna
VOLVOFH 540 6X4 EPSILON M110Z82
VOLVOFH 540 6X4 EPSILON M110Z82
Ogłoszenia

1 020 km
Wywrotka
VolvoFH 540 6x4 tipper truck. Recently painted.
VolvoFH 540 6x4 tipper truck. Recently painted.
Ogłoszenia

854 km
Wywrotka
VolvoFH 540 6x4 Boogie Euro 6 Mauer Kipper + Mauer K...
VolvoFH 540 6x4 Boogie Euro 6 Mauer Kipper + Mauer K...
Ogłoszenia

912 km
Ciężarówka z dźwigiem
VolvoFH 540 8x4 Kran MKG HLK 801 + Fly jib Euro 6
VolvoFH 540 8x4 Kran MKG HLK 801 + Fly jib Euro 6
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd