Naczepa z wymienną zabudowąKÖGEL
S24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Naczepa z wymienną zabudową
KÖGEL
S24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Stała cena bez VATu
6 900 €
(8 211 € brutto)
Rok produkcji
2015
Stan
Używane
Lokalizacja
Plankenfels 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
6 900 €
(8 211 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 34 200 kg
- Masa całkowita:
- 39 500 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 07/2015
- Następna inspekcja (TÜV):
- 08/2025
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A193-41-551
- Numer referencyjny:
- 06-KoegelS242-735/PCP
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
Kögel naczepa kontenerowa podwozie kontenerowe S24-2, rozsuwane 40"
### Podwozie z pneumatycznie rozsuwanym tyłem ###
----* Uchwyt do kontenera: 1x 20 stopowy centralnie, 1x 20 stopowy na równi z tyłem, 2x 20 stopowe, 1x 30 stopowy lub 1x 40 stopowy
----
Wszystkie miechy powietrzne zostały wymienione
Obie podpory korbowe zostały wymienione
Dopuszczalna masa całkowita: 39 500 kg
Masa własna: 5 300 kg
Ładowność: 34 200 kg
Odstępy zamków twist-lock od tyłu do przodu: 2 630 / 5 850 / 6 350 / 7 230 / 8 500 / 8 930 / 12 220 mm
Osie SAF
Oś podnoszona – oś 1
Zawieszenie pneumatyczne
Hamulce tarczowe
Konfiguracja zabezpieczeń przed wjechaniem pod pojazd – prawa, lewa i tył
2 podpory korbowe obsługiwane od prawej strony
Uchwyt na koło zapasowe
System EBS
ABS
Układ hamulcowy Haldex
Rozstaw osi: ok. 6 435 x 1 410 x 1 310 mm
Wymiary zewnętrzne złożone DxS: ok. 11 450 x 2 550 mm
Wymiary zewnętrzne rozłożone DxS: ok. 12 820 x 2 550 mm
Wysokość siodła: ok. 1 220 mm
Wysokość załadunku opuszczona: ok. 1 080 mm
Wysokość załadunku niezaładowany środek agregatu osiowego: ok. 1 165 mm
Wysokość załadunku załadowany środek agregatu osiowego: ok. 1 135 mm
Wysokość główki ramy: ok. 130 mm
Ogumienie: 385/55R22,5
Głębokość bieżnika lewe przednie: 9 mm
Głębokość bieżnika lewe środkowe: 13 mm
Głębokość bieżnika lewe tylne: 12 mm
Głębokość bieżnika prawe przednie: 10 mm
Głębokość bieżnika prawe środkowe: 11 mm
Głębokość bieżnika prawe tylne: 10 mm
Kedjwrkitopfx Adksfa
Dodatkowe wyposażenie:
Przystosowany do transportu kontenerów wg ISO 668/1496: 40" High Cube, 20" ISO, 30" ISO
Nadwieszenie przednie: ok. 1 410 mm
Promień nadwieszenia przedniego: ok. 1 650 mm
Promień wychylenia do tyłu: ok. 2 160 mm
Wysokość konstrukcyjna nad siodłem: ok. 130 mm
Możliwa wysokość siodła załadowanego wg ISO 1726: ok. 1 120 – 1 270 mm
Układ hamulcowy zgodnie z ECE-R13
Instalacja elektryczna zgodnie z ECE-R48
Rama podwozia z wysokiej jakości stali, bez zewnętrznej ramy
Płyta sprzęgająca z 2" sworzniem siodła
Z belką poprzeczną i blokadami kontenera do przyjmowania: a) 1 x 40" High-Cube (rama wysunięta), b) 2x 20" ISO (rama wysunięta), c) 1x 30" ISO tył (rama wysunięta), d) 1x 20" ISO tył (rama złożona), e) 1x 20" ISO środek (rama złożona)
4 pary pierścieni mocujących do dużych obciążeń
Rozsuwana tylna rama o ok. 1 370 mm, wytrzymałość: 5 800 kg, ze spiralnym przewodem
Regulowana długość za pomocą 1 siłownika pneumatycznego
Prowadzenie wymagające minimalnej konserwacji na specjalnych plastikowych ślizgach i 2 rolkach wysuwowych
Automatyczne pneumatyczne blokowanie wysuwanej części
Oś podnoszona – 1 oś, sterowanie w pełni automatyczne, zależne od obciążenia osi
Ze sterowanym obniżeniem osi podnoszonej w każdym zakresie obciążenia
Dodatkowo elektrycznie sterowane obniżenie z kabiny kierowcy (przełącznik wymagany w kabinie!), obsługa też przy ramie
Z asystentem ruszania, skuteczne do przekroczenia obciążenia osi o 30% oraz prędkości do 25 km/h
Trójosiowy agregat SAF INTRADISC plus INTEGRAL, z hamulcami tarczowymi 430 mm, ET 120
Zawieszenie pneumatyczne z 180 mm skokiem
Podpory mechaniczne z stopą wyrównującą, udźwig 24 tony
Obsługa jednostronna po prawej stronie
System przeciwbryzgowy (ograniczenie mgły wodnej) zgodnie z Rozp. (UE) nr 109/2011 dla standardowego agregatu trójosiowego, składający się z 3 par półokrągłych błotników z systemem przeciwbryzgowym
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie zgodnie z ECE-R73
Boczne zabezpieczenie składane bez narzędzi po prawej stronie
Zabezpieczenie przed wjec
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
### Podwozie z pneumatycznie rozsuwanym tyłem ###
----* Uchwyt do kontenera: 1x 20 stopowy centralnie, 1x 20 stopowy na równi z tyłem, 2x 20 stopowe, 1x 30 stopowy lub 1x 40 stopowy
----
Wszystkie miechy powietrzne zostały wymienione
Obie podpory korbowe zostały wymienione
Dopuszczalna masa całkowita: 39 500 kg
Masa własna: 5 300 kg
Ładowność: 34 200 kg
Odstępy zamków twist-lock od tyłu do przodu: 2 630 / 5 850 / 6 350 / 7 230 / 8 500 / 8 930 / 12 220 mm
Osie SAF
Oś podnoszona – oś 1
Zawieszenie pneumatyczne
Hamulce tarczowe
Konfiguracja zabezpieczeń przed wjechaniem pod pojazd – prawa, lewa i tył
2 podpory korbowe obsługiwane od prawej strony
Uchwyt na koło zapasowe
System EBS
ABS
Układ hamulcowy Haldex
Rozstaw osi: ok. 6 435 x 1 410 x 1 310 mm
Wymiary zewnętrzne złożone DxS: ok. 11 450 x 2 550 mm
Wymiary zewnętrzne rozłożone DxS: ok. 12 820 x 2 550 mm
Wysokość siodła: ok. 1 220 mm
Wysokość załadunku opuszczona: ok. 1 080 mm
Wysokość załadunku niezaładowany środek agregatu osiowego: ok. 1 165 mm
Wysokość załadunku załadowany środek agregatu osiowego: ok. 1 135 mm
Wysokość główki ramy: ok. 130 mm
Ogumienie: 385/55R22,5
Głębokość bieżnika lewe przednie: 9 mm
Głębokość bieżnika lewe środkowe: 13 mm
Głębokość bieżnika lewe tylne: 12 mm
Głębokość bieżnika prawe przednie: 10 mm
Głębokość bieżnika prawe środkowe: 11 mm
Głębokość bieżnika prawe tylne: 10 mm
Kedjwrkitopfx Adksfa
Dodatkowe wyposażenie:
Przystosowany do transportu kontenerów wg ISO 668/1496: 40" High Cube, 20" ISO, 30" ISO
Nadwieszenie przednie: ok. 1 410 mm
Promień nadwieszenia przedniego: ok. 1 650 mm
Promień wychylenia do tyłu: ok. 2 160 mm
Wysokość konstrukcyjna nad siodłem: ok. 130 mm
Możliwa wysokość siodła załadowanego wg ISO 1726: ok. 1 120 – 1 270 mm
Układ hamulcowy zgodnie z ECE-R13
Instalacja elektryczna zgodnie z ECE-R48
Rama podwozia z wysokiej jakości stali, bez zewnętrznej ramy
Płyta sprzęgająca z 2" sworzniem siodła
Z belką poprzeczną i blokadami kontenera do przyjmowania: a) 1 x 40" High-Cube (rama wysunięta), b) 2x 20" ISO (rama wysunięta), c) 1x 30" ISO tył (rama wysunięta), d) 1x 20" ISO tył (rama złożona), e) 1x 20" ISO środek (rama złożona)
4 pary pierścieni mocujących do dużych obciążeń
Rozsuwana tylna rama o ok. 1 370 mm, wytrzymałość: 5 800 kg, ze spiralnym przewodem
Regulowana długość za pomocą 1 siłownika pneumatycznego
Prowadzenie wymagające minimalnej konserwacji na specjalnych plastikowych ślizgach i 2 rolkach wysuwowych
Automatyczne pneumatyczne blokowanie wysuwanej części
Oś podnoszona – 1 oś, sterowanie w pełni automatyczne, zależne od obciążenia osi
Ze sterowanym obniżeniem osi podnoszonej w każdym zakresie obciążenia
Dodatkowo elektrycznie sterowane obniżenie z kabiny kierowcy (przełącznik wymagany w kabinie!), obsługa też przy ramie
Z asystentem ruszania, skuteczne do przekroczenia obciążenia osi o 30% oraz prędkości do 25 km/h
Trójosiowy agregat SAF INTRADISC plus INTEGRAL, z hamulcami tarczowymi 430 mm, ET 120
Zawieszenie pneumatyczne z 180 mm skokiem
Podpory mechaniczne z stopą wyrównującą, udźwig 24 tony
Obsługa jednostronna po prawej stronie
System przeciwbryzgowy (ograniczenie mgły wodnej) zgodnie z Rozp. (UE) nr 109/2011 dla standardowego agregatu trójosiowego, składający się z 3 par półokrągłych błotników z systemem przeciwbryzgowym
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie zgodnie z ECE-R73
Boczne zabezpieczenie składane bez narzędzi po prawej stronie
Zabezpieczenie przed wjec
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9204 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Plankenfels
593 km
Naczepa z wymienną zabudową
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Ogłoszenia
Deventer
886 km
Transporter samochodowy
MANTGA 26.390 6x2 oprijvrachtwagen / machinetransp...
MANTGA 26.390 6x2 oprijvrachtwagen / machinetransp...
Ogłoszenia
Plankenfels
593 km
Naczepa z wymienną zabudową
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Ogłoszenia
Fogato
957 km
Platforma do transportu pojazdów
DAFCF 460
DAFCF 460
Ogłoszenia
Herentals
995 km
Standard-SZM
RenaultT460 **EURO6-BELGIAN TRUCK**
RenaultT460 **EURO6-BELGIAN TRUCK**
Ogłoszenia
Deensen
656 km
Naczepa z wymienną zabudową
BROSHUISMFCC HD 45 ft Multi Chassis -ADR- Miete
BROSHUISMFCC HD 45 ft Multi Chassis -ADR- Miete
Ogłoszenia
Meerkerk
970 km
Transport kontenerowy
RENDERS-HASO4/DA 08 EURO 800 CONTAINERCHASSIS
RENDERS-HASO4/DA 08 EURO 800 CONTAINERCHASSIS
Ogłoszenia
Roermond
910 km
Plandeka
Schmitz CargobullSCB*3ST COILGOOT 9mtr.
Schmitz CargobullSCB*3ST COILGOOT 9mtr.
Ogłoszenia
Maarsbergen
940 km
Standard-SZM
RenaultPremium 440 New tacho
RenaultPremium 440 New tacho
Ogłoszenia
Szigetszentmiklós
506 km
Standardowy ciągnik siodłowy
FORD1848T
FORD1848T
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd

















































































































































































