Naczepa z wymienną zabudowąFLIEGL
SDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
Naczepa z wymienną zabudową
FLIEGL
SDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
Stała cena bez VATu
6 900 €
(8 211 € brutto)
Stan
Używane
Lokalizacja
Plankenfels 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
6 900 €
(8 211 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 32 900 kg
- Masa całkowita:
- 38 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 08/2018
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A192-52-076
- Numer referencyjny:
- 06-FlieglSDS380-885/PCP
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
Fliegl naczepa kontenerowa Containerchassis SDS 380 Sztywna 40"
Mocowania kontenerów: 1x 20-stopowy centralnie bez stalowej/blachy ryflowanej powierzchni w tylnej części, 2x 20-stopowe lub 1x 40-stopowy z tunelem typu gooseneck
Dopuszczalna masa całkowita: 38 000 kg
Masa własna: 5 100 kg
Ładowność: 32 900 kg
Rozstaw zamków twist-lock (od tyłu do przodu): 2 700 / 5 850 / (BRAK TWIST-LOCK NA 6 130) / 8 550 / 8 920 / 12 000 mm
Osie SAF, podnoszona pierwsza oś, zawieszenie pneumatyczne, hamulce tarczowe
Tylny reflektor roboczy
Osłony przeciwnajazdowe po prawej, lewej i z tyłu
2 podpory korbowe
EBS, ABS, układ hamulcowy Haldex
Rozstaw osi: ok. 6 500 + 1 410 + 1 310 mm
Wymiary zewnętrzne DxS: ok. 12 520 x 2 550 mm
Wysokość siodła: ok. 1 120 mm
Wysokość załadunku opuszczona: ok. 1 146 mm
Wysokość szyi ramy: ok. 130 mm
Opony: 385/55R22.5
Głębokość bieżnika opon:
lewa przednia: 11 mm, lewa środkowa: 10 mm, lewa tylna: 11 mm
prawa przednia: 9 mm, prawa środkowa: 11 mm, prawa tylna: 8 mm
Prjdpfxjwnu Npo Abrjc
Brak składanej blokady TWIST-LOCK na pozycji 6 130 mm.
Brak możliwości blokady przedniej 20-stopowego kontenera – oba TWIST-LOCK brakują!
Wyposażenie dodatkowe:
Spawana konstrukcja z drobnoziarnistej stali
Płyta siodłowa z wymiennym sworzniem 2” i dwoma pozycjami sworznia
Osłona przed brudem między dźwigarami, z przodu do środka ramy – nieprzejezdna
Mocowania kontenerów: 1x 20' centralnie bez stalowego/blachy ryflowanej w tylnej części, 2x 20' lub 1x 40' z tunelem gooseneck
bez regulacji wysokości tylnej, bez składanych środkowych podpór, brak możliwości transportu kontenerów bez tunelu
do 24 t winda podporowa dwubiegowa, obsługa jednostronna, półokrągła podstawa, prosta płyta przyłączeniowa, z kompensacją pchania
Boczne zabezpieczenie aluminiowe
Tylne zabezpieczenie cynkowane
Błotniki półokrągłe
Odbijacz tylny
Osie SAF z hamulcami tarczowymi, średnica tarczy 430 mm
Naprzemienny rozstaw osi 1 410/1 310 mm (transport kombinowany) do 44 t masy całkowitej zestawu
Zawieszenie pneumatyczne
Pierwsza oś – oś podnoszona automatycznie, ze wspomaganiem ruszania, automatyczne opuszczanie – aktywacja 3x hamowanie (system działa do 30% przekroczenia nacisku na oś oraz prędkości do 25 km/h)
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy sprężynowy
2 niezawodne głowice sprzęgające z przodu
EBS
Zawór podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy
Rozpoznawanie nacisku na osie poprzez sygnał EBS-Canbus, wyświetlanie na panelu w kabinie (ciężarówka musi być odpowiednio przystosowana)
Felgi stalowe
Oświetlenie wielokomorowe 24V, boczne żółte LED
2x przednie światła pozycyjne białe
2x tylne światła obrysowe biało-czerwone
2x 15-pinowe gniazda z przodu
Malowanie ramy: DB 7350 Novagrau
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Mocowania kontenerów: 1x 20-stopowy centralnie bez stalowej/blachy ryflowanej powierzchni w tylnej części, 2x 20-stopowe lub 1x 40-stopowy z tunelem typu gooseneck
Dopuszczalna masa całkowita: 38 000 kg
Masa własna: 5 100 kg
Ładowność: 32 900 kg
Rozstaw zamków twist-lock (od tyłu do przodu): 2 700 / 5 850 / (BRAK TWIST-LOCK NA 6 130) / 8 550 / 8 920 / 12 000 mm
Osie SAF, podnoszona pierwsza oś, zawieszenie pneumatyczne, hamulce tarczowe
Tylny reflektor roboczy
Osłony przeciwnajazdowe po prawej, lewej i z tyłu
2 podpory korbowe
EBS, ABS, układ hamulcowy Haldex
Rozstaw osi: ok. 6 500 + 1 410 + 1 310 mm
Wymiary zewnętrzne DxS: ok. 12 520 x 2 550 mm
Wysokość siodła: ok. 1 120 mm
Wysokość załadunku opuszczona: ok. 1 146 mm
Wysokość szyi ramy: ok. 130 mm
Opony: 385/55R22.5
Głębokość bieżnika opon:
lewa przednia: 11 mm, lewa środkowa: 10 mm, lewa tylna: 11 mm
prawa przednia: 9 mm, prawa środkowa: 11 mm, prawa tylna: 8 mm
Prjdpfxjwnu Npo Abrjc
Brak składanej blokady TWIST-LOCK na pozycji 6 130 mm.
Brak możliwości blokady przedniej 20-stopowego kontenera – oba TWIST-LOCK brakują!
Wyposażenie dodatkowe:
Spawana konstrukcja z drobnoziarnistej stali
Płyta siodłowa z wymiennym sworzniem 2” i dwoma pozycjami sworznia
Osłona przed brudem między dźwigarami, z przodu do środka ramy – nieprzejezdna
Mocowania kontenerów: 1x 20' centralnie bez stalowego/blachy ryflowanej w tylnej części, 2x 20' lub 1x 40' z tunelem gooseneck
bez regulacji wysokości tylnej, bez składanych środkowych podpór, brak możliwości transportu kontenerów bez tunelu
do 24 t winda podporowa dwubiegowa, obsługa jednostronna, półokrągła podstawa, prosta płyta przyłączeniowa, z kompensacją pchania
Boczne zabezpieczenie aluminiowe
Tylne zabezpieczenie cynkowane
Błotniki półokrągłe
Odbijacz tylny
Osie SAF z hamulcami tarczowymi, średnica tarczy 430 mm
Naprzemienny rozstaw osi 1 410/1 310 mm (transport kombinowany) do 44 t masy całkowitej zestawu
Zawieszenie pneumatyczne
Pierwsza oś – oś podnoszona automatycznie, ze wspomaganiem ruszania, automatyczne opuszczanie – aktywacja 3x hamowanie (system działa do 30% przekroczenia nacisku na oś oraz prędkości do 25 km/h)
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy sprężynowy
2 niezawodne głowice sprzęgające z przodu
EBS
Zawór podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy
Rozpoznawanie nacisku na osie poprzez sygnał EBS-Canbus, wyświetlanie na panelu w kabinie (ciężarówka musi być odpowiednio przystosowana)
Felgi stalowe
Oświetlenie wielokomorowe 24V, boczne żółte LED
2x przednie światła pozycyjne białe
2x tylne światła obrysowe biało-czerwone
2x 15-pinowe gniazda z przodu
Malowanie ramy: DB 7350 Novagrau
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9204 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Plankenfels
593 km
Naczepa z wymienną zabudową
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd








































































