Naczepa niskopodwoziowaFLIEGL
DTL 300 Agrar Hydraul. 3-Achs Tieflader - 694
Naczepa niskopodwoziowa
FLIEGL
DTL 300 Agrar Hydraul. 3-Achs Tieflader - 694
Stała cena bez VATu
26 800 €
(31 892 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Wiesmoor 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
26 800 €
(31 892 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 18 400 kg
- Masa całkowita:
- 24 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 5 900 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 500 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 860 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 520 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A192-34-456
- Numer referencyjny:
- - 694
- Ostatnio aktualizowane:
- 10.07.2025
Opis
Masa całkowita: 24 000 kg / 30 000 kg
Masa własna: 5 600 kg
Ładowność: 18 400 / 24 400 kg
Długość całkowita: 10 290 mm
Długość powierzchni ładunkowej: 5 900 mm (w tym tylne ścięcie)
Szerokość: 2 520 mm
Wysokość załadunku: 860 mm
Dodatkowe informacje
+ fracht wstępny/magazynowanie z placu 26639 Wiesmoor: 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa
Obrotnica z mocnym pierścieniem kulowym
Tylne podpory składane
Kliny pod koła z uchwytem
Tylny fartuch przeciwbłotny na całej szerokości
1 plastikowa skrzynka narzędziowa
Przygotowanie do poszerzenia do 3 000 mm (otwory w zewnętrznej ramie z zaślepkami, nie w tylnej skosie)
Uchwyty do mocowania ładunku – niskopodwoziowe
1 para wycięć mocujących w przednim podłużnicy na podgięciu, każde po 10 t
7 par bolców mocujących zatopionych w ramie zewnętrznej górą i bokiem, każde po 10 t:
Bedowm Uy Ejpfx Adrelp
1 z przodu na podgięciu
5 w zagłębieniu niskopodwozia
1 w tylnym ścięciu
12 par otworów mocujących w ramie zewnętrznej (każdy 5 t, do zaczepu pasów spinających):
5x podgięcie, 6x niskopodwozie, 1x tylne ścięcie
Zaczep dyszla naczepy obrotowej
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm
Regulacja wysokości dyszla za pomocą sprężyny
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe – producent według wyboru
"Osie / podwozie laserowo mierzone" – minimalizacja zużycia opon i spalania
Paraboliczne zawieszenie z bezobsługowymi łożyskami stalowo-gumowymi i mechanicznym wyrównaniem obciążenia osi (system równoważenia wagi)
Koła i opony
235/75 R 17.5” – zgodnie z wyborem producenta
Stalowe felgi w układzie bliźniaczym, lakier fabryczny – srebrny
Układ hamulcowy
2-rurowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 odporne na pomyłkę głowice sprzęgające z przodu, z przedłużonymi przewodami do samochodu ciągnącego (ok. 60 cm przedłużenia)
Bez ABS, z mechanicznym ALB, wtedy dopuszczenie maks. 60 km/h
Elektryka
12 V, lampy wielokomorowe, bez bocznych żółtych diod LED, boczne odblaski
2 przednie białe lampy pozycyjne
2 tylne białe/czerwone lampy pozycyjne
1x 7-bolcowe gniazdo 12 V z przodu, z przedłużonym kablem (ok. 60 cm)
1 lampa obrotowa LED ze wspornikiem, włączana przez światła postojowe (lampa zdejmowana)
Podłoga
Przednie podgięcie pokryte blachą ryflowaną stalową
Skrzynia schowkowa zatopiona w skosie przejazdowym do podgięcia
Dalej – 70 mm podłoga z drewna miękkiego, w obszarze nadkoli pokryta blachą ryflowaną stalową
Tylne ścięcie: 70 mm podłogi z drewna miękkiego
Powierzchnia niskopodwozia wraz z tylnym skosem: 5 900 mm
Rampa najazdowa
Rampa stalowa: długość 2 800 mm, szerokość 750 mm, przesuwana bocznie
Pokrycie drewnem (końcówka stal/blacha ryflowana)
Obsługa hydrauliczna z WOM w ciągniku z dławikiem, uruchamianie po lewej stronie
Przyłącze hydrauliczne SVK NW 10/3, w tym wąż połączeniowy
Uwagi eksploatacyjne
Przy obciążeniu osi 10 000 kg wymagane jest zezwolenie wyjątkowe, możliwy tylko ładunek niepodzielny!!!
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie, ale w zależności od rodzaju ładunku rzeczywista masa może nie zostać osiągnięta ze względu na limity nacisków na osie/siódmą oś. (Ryzyko złego prowadzenia lub nadmiernego zużycia przy niewłaściwym rozkładzie ładunku)
Kraj rejestracji/tablice
Kraj rejestracji: Niemcy
Z przeglądem DEKRA i opinią techniczną, dopuszczenie do 60 km/h, pojazd LoF
(Dla Szwajcarii: maks. 40 km/h)
Przygotowane pod dwurzędowy uchwyt tablicy rejestracyjnej
Bez oznakowania konturów/taśmy odblaskowej wg ECE R 048
Lakierowanie
Rama RAL 6013 zielony trzcinowy
"10 lat gwarancj
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Masa własna: 5 600 kg
Ładowność: 18 400 / 24 400 kg
Długość całkowita: 10 290 mm
Długość powierzchni ładunkowej: 5 900 mm (w tym tylne ścięcie)
Szerokość: 2 520 mm
Wysokość załadunku: 860 mm
Dodatkowe informacje
+ fracht wstępny/magazynowanie z placu 26639 Wiesmoor: 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa
Obrotnica z mocnym pierścieniem kulowym
Tylne podpory składane
Kliny pod koła z uchwytem
Tylny fartuch przeciwbłotny na całej szerokości
1 plastikowa skrzynka narzędziowa
Przygotowanie do poszerzenia do 3 000 mm (otwory w zewnętrznej ramie z zaślepkami, nie w tylnej skosie)
Uchwyty do mocowania ładunku – niskopodwoziowe
1 para wycięć mocujących w przednim podłużnicy na podgięciu, każde po 10 t
7 par bolców mocujących zatopionych w ramie zewnętrznej górą i bokiem, każde po 10 t:
Bedowm Uy Ejpfx Adrelp
1 z przodu na podgięciu
5 w zagłębieniu niskopodwozia
1 w tylnym ścięciu
12 par otworów mocujących w ramie zewnętrznej (każdy 5 t, do zaczepu pasów spinających):
5x podgięcie, 6x niskopodwozie, 1x tylne ścięcie
Zaczep dyszla naczepy obrotowej
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm
Regulacja wysokości dyszla za pomocą sprężyny
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe – producent według wyboru
"Osie / podwozie laserowo mierzone" – minimalizacja zużycia opon i spalania
Paraboliczne zawieszenie z bezobsługowymi łożyskami stalowo-gumowymi i mechanicznym wyrównaniem obciążenia osi (system równoważenia wagi)
Koła i opony
235/75 R 17.5” – zgodnie z wyborem producenta
Stalowe felgi w układzie bliźniaczym, lakier fabryczny – srebrny
Układ hamulcowy
2-rurowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 odporne na pomyłkę głowice sprzęgające z przodu, z przedłużonymi przewodami do samochodu ciągnącego (ok. 60 cm przedłużenia)
Bez ABS, z mechanicznym ALB, wtedy dopuszczenie maks. 60 km/h
Elektryka
12 V, lampy wielokomorowe, bez bocznych żółtych diod LED, boczne odblaski
2 przednie białe lampy pozycyjne
2 tylne białe/czerwone lampy pozycyjne
1x 7-bolcowe gniazdo 12 V z przodu, z przedłużonym kablem (ok. 60 cm)
1 lampa obrotowa LED ze wspornikiem, włączana przez światła postojowe (lampa zdejmowana)
Podłoga
Przednie podgięcie pokryte blachą ryflowaną stalową
Skrzynia schowkowa zatopiona w skosie przejazdowym do podgięcia
Dalej – 70 mm podłoga z drewna miękkiego, w obszarze nadkoli pokryta blachą ryflowaną stalową
Tylne ścięcie: 70 mm podłogi z drewna miękkiego
Powierzchnia niskopodwozia wraz z tylnym skosem: 5 900 mm
Rampa najazdowa
Rampa stalowa: długość 2 800 mm, szerokość 750 mm, przesuwana bocznie
Pokrycie drewnem (końcówka stal/blacha ryflowana)
Obsługa hydrauliczna z WOM w ciągniku z dławikiem, uruchamianie po lewej stronie
Przyłącze hydrauliczne SVK NW 10/3, w tym wąż połączeniowy
Uwagi eksploatacyjne
Przy obciążeniu osi 10 000 kg wymagane jest zezwolenie wyjątkowe, możliwy tylko ładunek niepodzielny!!!
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie, ale w zależności od rodzaju ładunku rzeczywista masa może nie zostać osiągnięta ze względu na limity nacisków na osie/siódmą oś. (Ryzyko złego prowadzenia lub nadmiernego zużycia przy niewłaściwym rozkładzie ładunku)
Kraj rejestracji/tablice
Kraj rejestracji: Niemcy
Z przeglądem DEKRA i opinią techniczną, dopuszczenie do 60 km/h, pojazd LoF
(Dla Szwajcarii: maks. 40 km/h)
Przygotowane pod dwurzędowy uchwyt tablicy rejestracyjnej
Bez oznakowania konturów/taśmy odblaskowej wg ECE R 048
Lakierowanie
Rama RAL 6013 zielony trzcinowy
"10 lat gwarancj
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2023
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 4944 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






















