Naczepa niskopodwoziowaFLIEGL
DTS 300 3-Achs Tiefl 6,5 Parabel Feder - 789
Naczepa niskopodwoziowa
FLIEGL
DTS 300 3-Achs Tiefl 6,5 Parabel Feder - 789
Stała cena bez VATu
29 900 €
(35 581 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Wiesmoor 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
29 900 €
(35 581 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 24 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 17 900 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 8 670 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 500 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 860 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 520 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A192-34-451
- Numer referencyjny:
- - 789
- Ostatnio aktualizowane:
- 10.07.2025
Opis
Masa całkowita: 24 000 kg / 30 000 kg
Masa własna: 6 100 kg
Ładowność: 17 900 / 23 900 kg
Długość całkowita: 10 890 mm
Długość ładunkowa: 8 670 mm łącznie, 2 170 mm obniżenie (kröpfung), 6 500 mm platforma ładunkowa
Szerokość: 2 520 mm
Wysokość załadunkowa: 860 mm
Dodatkowe informacje:
Cena nie obejmuje frachtu wstępnego / przygotowania, odbiór z magazynu 26639 Wiesmoor: 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa
Obrotowy dyszel z solidnym łożyskiem kulkowym
Tylny składany stabilizator
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie najazdu z aluminium
Tylne fartuchy przeciwbłotne na całej szerokości (niedostępne z uchwytem na wózek widłowy)
Błotniki ćwierćokrągłe przed pierwszą osią
Fartuchy przeciwrozbryzgowe za drugą i trzecią osią
1 skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego, szer. = 600 / wys. = 425 / gł. = 460 mm, zamykana na klucz
Rozsuwane poszerzenia do 3 000 mm (nie dotyczy tylnego skosu)
(Rozstaw osi maszyn budowlanych lub pojazdów transportowanych nie może przekraczać szerokości ramy zewnętrznej 2 550 mm)
Schowek na klocki drewniane pośrodku powierzchni ładunkowej
Klocki drewniane 70 mm do poszerzenia do 3 000 mm
Uchwyty mocujące naczepy niskopodwoziowej
1 para wycięć mocujących we wzdłużnicach z przodu w obniżeniu, każde po 10 ton
4 pary otworów mocujących w ramie zewnętrznej obniżenia po 5 ton każde (mocowanie pasów transportowych)
7 par grzybków mocujących na górze i z boku ramy zewnętrznej, każde po 10 ton
1 x z przodu na obniżeniu
6 x na obniżonej platformie
Pierwszy uchwyt mocujący 250 mm od przodu i ostatni maks. 250 mm od tyłu, odległość pomiędzy uchwytami nie większa niż 1 100 mm
5 par pierścieniowych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, każde po 5 ton (możliwość adaptacji do gniazd na słupki)
2 dodatkowe pary składanych uchwytów mocujących po 10 ton każda:
1 x na obniżeniu (wystaje)
1 x za ostatnią osią, wpuszczony w podłogę
Mechanizm sprzęgu naczepy z obrotnicą
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm
Regulacja wysokości dyszla sprężyną
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe (producent do wyboru)
„Osie/podwozie laserowo ustawiane” – redukcja zużycia opon oraz paliwa
Resory paraboliczne z bezobsługowym łożyskowaniem stalowo-gumowym i mechanicznym wyrównaniem nacisku na osie (układ kołyskowy)
Koła i opony
235 / 75 R 17,5"
(wg wyboru producenta)
Felgi stalowe bliźniacze, lakier fabryczny srebrny
Układ hamulcowy
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 niezawodne głowice sprzęgające z przodu z przewodami do samochodu ciągnącego
24V ABS i ALB, z wtyczką ABS z przodu, z kablem połączeniowym
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy, które zapewniają skuteczne działanie systemu ABS!
Instalacja elektryczna
24V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe lampy pozycyjne z przodu
2 lampy pozycyjne biało-czerwone z tyłu
2 x 7-pinowe niezawodne gniazda z przodu z kablem połączeniowym
1 LED-owa lampa ostrzegawcza na uchwycie, włączana przez światło postojowe (lampa zdejmowana)
2 pary podwójnych tablic ostrzegawczych LED, wysuwane do 3 000 mm
Podłoga
Obniżenie z przodu pokryte stalową blachą ryflowaną
Skrzynka w skosie przejazdowym, wpuszczona w obniżenie
Następnie ok. 70 mm podłogi z drewna miękkiego, w obszarze nadkoli stalowa blacha ryflowana
Tylny skos z drewna miękkiego o gr. 70 mm
Powierzchnia niskopodwoziowa wraz z tylnym skosem: 6 500 mm
Ramy najazdowe
Stalowe rampy 2 800 mm długości, 750 mm szerokości, przesuwane na b
Lredpfx Aswm Uyxef Eou
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Masa własna: 6 100 kg
Ładowność: 17 900 / 23 900 kg
Długość całkowita: 10 890 mm
Długość ładunkowa: 8 670 mm łącznie, 2 170 mm obniżenie (kröpfung), 6 500 mm platforma ładunkowa
Szerokość: 2 520 mm
Wysokość załadunkowa: 860 mm
Dodatkowe informacje:
Cena nie obejmuje frachtu wstępnego / przygotowania, odbiór z magazynu 26639 Wiesmoor: 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa
Obrotowy dyszel z solidnym łożyskiem kulkowym
Tylny składany stabilizator
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie najazdu z aluminium
Tylne fartuchy przeciwbłotne na całej szerokości (niedostępne z uchwytem na wózek widłowy)
Błotniki ćwierćokrągłe przed pierwszą osią
Fartuchy przeciwrozbryzgowe za drugą i trzecią osią
1 skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego, szer. = 600 / wys. = 425 / gł. = 460 mm, zamykana na klucz
Rozsuwane poszerzenia do 3 000 mm (nie dotyczy tylnego skosu)
(Rozstaw osi maszyn budowlanych lub pojazdów transportowanych nie może przekraczać szerokości ramy zewnętrznej 2 550 mm)
Schowek na klocki drewniane pośrodku powierzchni ładunkowej
Klocki drewniane 70 mm do poszerzenia do 3 000 mm
Uchwyty mocujące naczepy niskopodwoziowej
1 para wycięć mocujących we wzdłużnicach z przodu w obniżeniu, każde po 10 ton
4 pary otworów mocujących w ramie zewnętrznej obniżenia po 5 ton każde (mocowanie pasów transportowych)
7 par grzybków mocujących na górze i z boku ramy zewnętrznej, każde po 10 ton
1 x z przodu na obniżeniu
6 x na obniżonej platformie
Pierwszy uchwyt mocujący 250 mm od przodu i ostatni maks. 250 mm od tyłu, odległość pomiędzy uchwytami nie większa niż 1 100 mm
5 par pierścieniowych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, każde po 5 ton (możliwość adaptacji do gniazd na słupki)
2 dodatkowe pary składanych uchwytów mocujących po 10 ton każda:
1 x na obniżeniu (wystaje)
1 x za ostatnią osią, wpuszczony w podłogę
Mechanizm sprzęgu naczepy z obrotnicą
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm
Regulacja wysokości dyszla sprężyną
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe (producent do wyboru)
„Osie/podwozie laserowo ustawiane” – redukcja zużycia opon oraz paliwa
Resory paraboliczne z bezobsługowym łożyskowaniem stalowo-gumowym i mechanicznym wyrównaniem nacisku na osie (układ kołyskowy)
Koła i opony
235 / 75 R 17,5"
(wg wyboru producenta)
Felgi stalowe bliźniacze, lakier fabryczny srebrny
Układ hamulcowy
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 niezawodne głowice sprzęgające z przodu z przewodami do samochodu ciągnącego
24V ABS i ALB, z wtyczką ABS z przodu, z kablem połączeniowym
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy, które zapewniają skuteczne działanie systemu ABS!
Instalacja elektryczna
24V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe lampy pozycyjne z przodu
2 lampy pozycyjne biało-czerwone z tyłu
2 x 7-pinowe niezawodne gniazda z przodu z kablem połączeniowym
1 LED-owa lampa ostrzegawcza na uchwycie, włączana przez światło postojowe (lampa zdejmowana)
2 pary podwójnych tablic ostrzegawczych LED, wysuwane do 3 000 mm
Podłoga
Obniżenie z przodu pokryte stalową blachą ryflowaną
Skrzynka w skosie przejazdowym, wpuszczona w obniżenie
Następnie ok. 70 mm podłogi z drewna miękkiego, w obszarze nadkoli stalowa blacha ryflowana
Tylny skos z drewna miękkiego o gr. 70 mm
Powierzchnia niskopodwoziowa wraz z tylnym skosem: 6 500 mm
Ramy najazdowe
Stalowe rampy 2 800 mm długości, 750 mm szerokości, przesuwane na b
Lredpfx Aswm Uyxef Eou
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 4944 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















