Naczepa niskopodwoziowaFLIEGL
DTS 300 3-Achs Tiefl 6,5 Parabel Feder - 839
Naczepa niskopodwoziowa
FLIEGL
DTS 300 3-Achs Tiefl 6,5 Parabel Feder - 839
Stała cena bez VATu
29 900 €
(35 581 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Wiesmoor 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
29 900 €
(35 581 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 24 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 17 900 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 8 670 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 500 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 860 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 520 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A191-79-981
- Numer referencyjny:
- - 839
- Ostatnio aktualizowane:
- 10.07.2025
Opis
Masa całkowita: 24 000 kg / 30 000 kg
Masa własna: 6 100 kg
Ładowność: 17 900 / 23 900 kg
Długość całkowita: 10 890 mm
Długość ładunkowa: 8 670 mm całkowita, 2 170 mm obniżenie, 6 500 mm powierzchnia ładunkowa
Szerokość: 2 520 mm
Wysokość załadunku: 860 mm
Dalsze informacje
dodatkowo koszt transportu wstępnego / przygotowania z magazynu 26639 Wiesmoor 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa
Obrotnica z solidnym wieńcem kulowym
Tylne podpory składane
2 kliny podporowe z uchwytem
Boczna osłona najazdowa z aluminium
Błotniki tylne na całej szerokości (brak w połączeniu z uchwytem na wózek widłowy)
Błotniki ćwierćokrągłe przed 1 osią
Chlapacze przeciwbłotne za 2 i 3 osią
1 plastikowa skrzynka narzędziowa, szer. 600 / wys. 425 / gł. 460 mm, zamykana na klucz
Rozsuwane poszerzenia do 3 000 mm (nie na tylnym skośnym fragmencie)
(Rozstaw osi przewożonych maszyn budowlanych/pojazdów nie może przekroczyć szerokości ramy zewnętrznej 2 550 mm)
Schowek na deski drewniane pośrodku powierzchni ładunkowej
Deski 70 mm do rozszerzenia do 3 000 mm
Ucha mocujące do naczep niskopodwoziowych
1 para otworów do mocowania wzdłużnym belce pod obniżeniem, po 10 t
4 pary otworów mocujących w ramie zewnętrznej obniżenia po 5 t (wieszanie pasów)
7 par grzybków mocujących wpuszczonych w górę i bok ramy zewnętrznej po 10 t:
1 x z przodu na obniżeniu
6 x w zagłębieniu
pierwsze ucho mocujące 250 mm od przodu, ostatnie max. 250 mm od końca, odległość między oczkami max. 1100 mm
5 par okrągłych uch mocujących wpuszczonych w ramę zewnętrzną po 5 t (przezbrojenie na kieszenie dla słupków)
2 pary dodatkowych składanych oczek mocujących, po 10 t
1 x na obniżeniu (wystaje poza)
1 x za ostatnią osią, wpuszczone w podłogę
Urządzenie ciągnące przyczepy z obrotnicą
Dyszel z atestowanym uchem holowniczym 40 mm
Regulacja wysokości dyszla poprzez sprężynę
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe BPW
„Osie/układ jezdny laserowo mierzone” w celu zmniejszenia zużycia opon i paliwa
Resory paraboliczne z bezobsługowym, stalowo-gumowym łożyskowaniem i mechanicznym wyrównaniem obciążenia osi (system balansowania)
Koła i opony
235 / 75 R 17,5''
w zależności od producenta
Felgi stalowe w układzie podwójnym, lakierowane fabrycznie na srebrno
Układ hamulcowy
Dwuliniowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy ze sprężyną zaciskową
2 niezamienne głowice sprzęgające z przodu, z przewodami do pojazdu silnikowego,
24 V ABS i ALB, z wtyczką ABS z przodu, z przewodem połączeniowym
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy, które zapewniają działanie ABS!
Elektryka
24 V, wielokomorowe lampy, boczne żółte oświetlenie LED
Ljdewlmrqepfx Af Eeru
2 przednie białe światła pozycyjne
2 tylne białoczerwone światła konturowe
2 x niezawodne wtyczki 7-pinowe z przodu, z przewodem połączeniowym,
1 lampka ostrzegawcza LED z uchwytem, włączana przez światło postojowe (lampa zdejmowana)
2 pary podwójnych tablic ostrzegawczych LED, rozsuwanych do 3 000 mm
Podłoga
Obniżenie przednie pokryte blachą ryflowaną/stalową
Skrzynka schowkowa na pochylni do obniżenia wpuszczona
Następnie ok. 70 mm podłogi z miękkiego drewna, w rejonie nadkoli blacha stalowa/ryflowana
Tylny skośny fragment z 70 mm podłogi z miękkiego drewna
Powierzchnia niskopodwoziowa z tylnym skośnym fragmentem 6 500 mm
Rampen załadunkowe
Rampen stalowe o długości 2 800 mm, szerokości 750 mm, przesuwane na boki
Dodatkowe zabezpieczenie rampy składane do dołu (przeciwdziała przesuwaniu rampy na boki, nie używać przy bocznym przesuw
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Masa własna: 6 100 kg
Ładowność: 17 900 / 23 900 kg
Długość całkowita: 10 890 mm
Długość ładunkowa: 8 670 mm całkowita, 2 170 mm obniżenie, 6 500 mm powierzchnia ładunkowa
Szerokość: 2 520 mm
Wysokość załadunku: 860 mm
Dalsze informacje
dodatkowo koszt transportu wstępnego / przygotowania z magazynu 26639 Wiesmoor 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa
Obrotnica z solidnym wieńcem kulowym
Tylne podpory składane
2 kliny podporowe z uchwytem
Boczna osłona najazdowa z aluminium
Błotniki tylne na całej szerokości (brak w połączeniu z uchwytem na wózek widłowy)
Błotniki ćwierćokrągłe przed 1 osią
Chlapacze przeciwbłotne za 2 i 3 osią
1 plastikowa skrzynka narzędziowa, szer. 600 / wys. 425 / gł. 460 mm, zamykana na klucz
Rozsuwane poszerzenia do 3 000 mm (nie na tylnym skośnym fragmencie)
(Rozstaw osi przewożonych maszyn budowlanych/pojazdów nie może przekroczyć szerokości ramy zewnętrznej 2 550 mm)
Schowek na deski drewniane pośrodku powierzchni ładunkowej
Deski 70 mm do rozszerzenia do 3 000 mm
Ucha mocujące do naczep niskopodwoziowych
1 para otworów do mocowania wzdłużnym belce pod obniżeniem, po 10 t
4 pary otworów mocujących w ramie zewnętrznej obniżenia po 5 t (wieszanie pasów)
7 par grzybków mocujących wpuszczonych w górę i bok ramy zewnętrznej po 10 t:
1 x z przodu na obniżeniu
6 x w zagłębieniu
pierwsze ucho mocujące 250 mm od przodu, ostatnie max. 250 mm od końca, odległość między oczkami max. 1100 mm
5 par okrągłych uch mocujących wpuszczonych w ramę zewnętrzną po 5 t (przezbrojenie na kieszenie dla słupków)
2 pary dodatkowych składanych oczek mocujących, po 10 t
1 x na obniżeniu (wystaje poza)
1 x za ostatnią osią, wpuszczone w podłogę
Urządzenie ciągnące przyczepy z obrotnicą
Dyszel z atestowanym uchem holowniczym 40 mm
Regulacja wysokości dyszla poprzez sprężynę
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe BPW
„Osie/układ jezdny laserowo mierzone” w celu zmniejszenia zużycia opon i paliwa
Resory paraboliczne z bezobsługowym, stalowo-gumowym łożyskowaniem i mechanicznym wyrównaniem obciążenia osi (system balansowania)
Koła i opony
235 / 75 R 17,5''
w zależności od producenta
Felgi stalowe w układzie podwójnym, lakierowane fabrycznie na srebrno
Układ hamulcowy
Dwuliniowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy ze sprężyną zaciskową
2 niezamienne głowice sprzęgające z przodu, z przewodami do pojazdu silnikowego,
24 V ABS i ALB, z wtyczką ABS z przodu, z przewodem połączeniowym
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy, które zapewniają działanie ABS!
Elektryka
24 V, wielokomorowe lampy, boczne żółte oświetlenie LED
Ljdewlmrqepfx Af Eeru
2 przednie białe światła pozycyjne
2 tylne białoczerwone światła konturowe
2 x niezawodne wtyczki 7-pinowe z przodu, z przewodem połączeniowym,
1 lampka ostrzegawcza LED z uchwytem, włączana przez światło postojowe (lampa zdejmowana)
2 pary podwójnych tablic ostrzegawczych LED, rozsuwanych do 3 000 mm
Podłoga
Obniżenie przednie pokryte blachą ryflowaną/stalową
Skrzynka schowkowa na pochylni do obniżenia wpuszczona
Następnie ok. 70 mm podłogi z miękkiego drewna, w rejonie nadkoli blacha stalowa/ryflowana
Tylny skośny fragment z 70 mm podłogi z miękkiego drewna
Powierzchnia niskopodwoziowa z tylnym skośnym fragmentem 6 500 mm
Rampen załadunkowe
Rampen stalowe o długości 2 800 mm, szerokości 750 mm, przesuwane na boki
Dodatkowe zabezpieczenie rampy składane do dołu (przeciwdziała przesuwaniu rampy na boki, nie używać przy bocznym przesuw
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 4944 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















