Naczepa niskopodwoziowaGOLDHOFER
STZ-L5 (245)A ausziehbar 4 x hydr. gelenkt
Naczepa niskopodwoziowa
GOLDHOFER
STZ-L5 (245)A ausziehbar 4 x hydr. gelenkt
Stan
Nowe
Lokalizacja
Landsberg am Lech 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 76 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 61 800 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A189-61-301
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.10.2025
Opis
Wymiary: szerokość 11.970 mm
Masa własna: 11.200 kg
Wyposażenie: zawieszenie pneumatyczne, przymusowe skręcanie hydromechaniczne, rozsuwana platforma załadunkowa, najazdy.
STZ-L gęsia szyja:
- solidna spawana konstrukcja stalowa
- wyprofilowana platforma ładunkowa 3.700 x 2.480 mm
- nachylenie najazdowe
- hydromechaniczne przymusowe sterowanie skrętem (2-obwodowy układ kierowniczy) w niskiej zabudowie (wysokość konstrukcyjna 235 mm) z regulowanymi elementami prowadzącymi
- talerz siodła na łożysku wieńcowym z wymiennym sworzniem królewskim 2” oraz regulowanym klinem prowadzącym
- mechaniczne podpory siodła
Platforma ładunkowa:
- pojedynczo wysuwana, wykonana w technologii konstrukcji rurowej na zewnątrz/wewnątrz, z przednim stałym odcinkiem o długości 700 mm
- blokada wysuwu poszczególnych stopni poprzez cylindry ze sprężyną magazynującą
Podwozie:
- 5-osiowe zawieszenie pneumatyczne
- agregat osiowy BPW (Eco), składający się z osi prowadzącej oraz trzech osi ze wspomaganym hydromechaniczne skrętem
- osie z regulowanymi łożyskami stożkowymi i automatycznymi regulatorami cięgien (AGS)
- standardowy zawór podnoszenia i opuszczania umożliwiający obniżenie do min. 790 mm lub podniesienie do maks. 1000 mm
- 1 oś podnoszona
Tył pojazdu:
- prosty kształt z listwami antypoślizgowymi
- krótki tylny zwis – 1.260 mm od środka ostatniej osi
- hydrauliczne podpory tylne
Gusdpswcy Rzofx Af Aoh
Najazdy:
- 2-częściowe najazdy o długości 2.750 mm / 1.550 mm, szerokość 800 mm
- maksymalne obciążenie pary najazdów: 50.000 kg
- hydrauliczna regulacja najazdów
- długość konstrukcyjna najazdów w pozycji transportowej – 300 mm od tylnej krawędzi pojazdu
Układ hamulcowy:
- 2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy z cylindrami membranowymi
- automatyczny, zależny od obciążenia regulator ALB
- automatyczne regulatory cięgien AGS
- hamulec postojowy ze sprężynowymi cylindrami
- hamulec ABV
Wyposażenie dodatkowe:
- wysuwane poszerzenia
- centralny układ smarowania "BekaMax"
- wszystkie zamówione pierścienie kotwiące w komplecie
- elektrohydrauliczny agregat z pilotem radiowym
- możliwość podnoszenia (zależnie od obciążenia) pierwszej osi
Dane techniczne:
Gęsia szyja
Platforma ładunkowa (dł. x szer.): 3.700 x 2.480 mm
Wysokość konstrukcyjna nad siodłem: 235 mm
Wysokość siodła załadowanego: 1.250 mm
Platforma ładunkowa:
Powierzchnia ładunkowa (dł. x szer.): 9.300 x 2.550 mm
możliwość wysunięcia o 4.465 mm
Wysokość załadunkowa: 855 mm (+140/-60 mm)
2. pozycja jazdy: 895 mm (+/-100 mm)
Układ kierowniczy
1. oś – prowadząca, podnoszona
3. do 5. oś – hydromechanicznie przymusowo skrętna (2-obwodowa)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Masa własna: 11.200 kg
Wyposażenie: zawieszenie pneumatyczne, przymusowe skręcanie hydromechaniczne, rozsuwana platforma załadunkowa, najazdy.
STZ-L gęsia szyja:
- solidna spawana konstrukcja stalowa
- wyprofilowana platforma ładunkowa 3.700 x 2.480 mm
- nachylenie najazdowe
- hydromechaniczne przymusowe sterowanie skrętem (2-obwodowy układ kierowniczy) w niskiej zabudowie (wysokość konstrukcyjna 235 mm) z regulowanymi elementami prowadzącymi
- talerz siodła na łożysku wieńcowym z wymiennym sworzniem królewskim 2” oraz regulowanym klinem prowadzącym
- mechaniczne podpory siodła
Platforma ładunkowa:
- pojedynczo wysuwana, wykonana w technologii konstrukcji rurowej na zewnątrz/wewnątrz, z przednim stałym odcinkiem o długości 700 mm
- blokada wysuwu poszczególnych stopni poprzez cylindry ze sprężyną magazynującą
Podwozie:
- 5-osiowe zawieszenie pneumatyczne
- agregat osiowy BPW (Eco), składający się z osi prowadzącej oraz trzech osi ze wspomaganym hydromechaniczne skrętem
- osie z regulowanymi łożyskami stożkowymi i automatycznymi regulatorami cięgien (AGS)
- standardowy zawór podnoszenia i opuszczania umożliwiający obniżenie do min. 790 mm lub podniesienie do maks. 1000 mm
- 1 oś podnoszona
Tył pojazdu:
- prosty kształt z listwami antypoślizgowymi
- krótki tylny zwis – 1.260 mm od środka ostatniej osi
- hydrauliczne podpory tylne
Gusdpswcy Rzofx Af Aoh
Najazdy:
- 2-częściowe najazdy o długości 2.750 mm / 1.550 mm, szerokość 800 mm
- maksymalne obciążenie pary najazdów: 50.000 kg
- hydrauliczna regulacja najazdów
- długość konstrukcyjna najazdów w pozycji transportowej – 300 mm od tylnej krawędzi pojazdu
Układ hamulcowy:
- 2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy z cylindrami membranowymi
- automatyczny, zależny od obciążenia regulator ALB
- automatyczne regulatory cięgien AGS
- hamulec postojowy ze sprężynowymi cylindrami
- hamulec ABV
Wyposażenie dodatkowe:
- wysuwane poszerzenia
- centralny układ smarowania "BekaMax"
- wszystkie zamówione pierścienie kotwiące w komplecie
- elektrohydrauliczny agregat z pilotem radiowym
- możliwość podnoszenia (zależnie od obciążenia) pierwszej osi
Dane techniczne:
Gęsia szyja
Platforma ładunkowa (dł. x szer.): 3.700 x 2.480 mm
Wysokość konstrukcyjna nad siodłem: 235 mm
Wysokość siodła załadowanego: 1.250 mm
Platforma ładunkowa:
Powierzchnia ładunkowa (dł. x szer.): 9.300 x 2.550 mm
możliwość wysunięcia o 4.465 mm
Wysokość załadunkowa: 855 mm (+140/-60 mm)
2. pozycja jazdy: 895 mm (+/-100 mm)
Układ kierowniczy
1. oś – prowadząca, podnoszona
3. do 5. oś – hydromechanicznie przymusowo skrętna (2-obwodowa)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2025
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 8191 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd