Transport kontenerowyGroenewegen
        20FT/30FT, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), dru...    
 Transport kontenerowy
Groenewegen
        20FT/30FT, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), dru...    
                                                     Cena początkowa bez VATu                                            
                                            3 250 €                                    
                        (3 932 € brutto)                    
                Rok produkcji            
                2001            
            Stan        
            Używane                    
            Lokalizacja        
                                                Roosendaal                                            

 Pokaż obrazy            
 Pokaż mapę            
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
                             Cena początkowa bez VATu                    
                            3 250 €                    
                (3 932 € brutto)            
- Lokalizacja:
 -             Roosendaal, Holandia                

 
 Zadzwoń            
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
 - 3 osie
 
- Pierwsza rejestracja:
 - 02/2001
 
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
 - 40 mm
 
- Zawieszenie:
 - powietrze
 
- Rozstaw osi:
 - 7 610 mm
 
- Wyposażenie:
 - ABS
 
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
 - A188-73-206
 
- Numer referencyjny:
 - OG84NJ
 
- Ostatnio aktualizowane:
 - 16.10.2025
 
Opis
        = Dodatkowe opcje i wyposażenie =
- Zawieszenie pneumatyczne
- Hamulce bębnowe
= Uwagi =
2001 GROENEWEGEN 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT) podwozie, ABS, osie ROR z hamulcami bębnowymi, opony 385/65-R22,5 (L: 5/7/14 mm; R: 6/7/13 mm), masa własna 3.920 kg, maksymalna masa całkowita: 41.000 kg, rejestracja holenderska.
= Dodatkowe informacje =
Informacje ogólne
Przebieg: 228.518 km
Numer rejestracyjny: OG-84-NJ
Konfiguracja osi
Marka osi: ROR
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk osi: 9.000 kg; Bieżnik opony lewa: 30%; Bieżnik opony prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk osi: 9.000 kg; Bieżnik opony lewa: 45%; Bieżnik opony prawa: 45%
Bodpov U T N Ajfx Adrslp
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk osi: 9.000 kg; Bieżnik opony lewa: 90%; Bieżnik opony prawa: 80%
Wymiary
Wymiary (dł. x szer.): 929 x 247 cm
Masa
Masa własna: 3.920 kg
Ładowność: 37.080 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 41.000 kg
Funkcjonalność
Marka zabudowy: Groenewegen 30CC-14-27
Stan
Stan ogólny: przeciętny
Stan techniczny: dobry
Stan wizualny: przeciętny
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
- Zawieszenie pneumatyczne
- Hamulce bębnowe
= Uwagi =
2001 GROENEWEGEN 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT) podwozie, ABS, osie ROR z hamulcami bębnowymi, opony 385/65-R22,5 (L: 5/7/14 mm; R: 6/7/13 mm), masa własna 3.920 kg, maksymalna masa całkowita: 41.000 kg, rejestracja holenderska.
= Dodatkowe informacje =
Informacje ogólne
Przebieg: 228.518 km
Numer rejestracyjny: OG-84-NJ
Konfiguracja osi
Marka osi: ROR
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk osi: 9.000 kg; Bieżnik opony lewa: 30%; Bieżnik opony prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk osi: 9.000 kg; Bieżnik opony lewa: 45%; Bieżnik opony prawa: 45%
Bodpov U T N Ajfx Adrslp
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk osi: 9.000 kg; Bieżnik opony lewa: 90%; Bieżnik opony prawa: 80%
Wymiary
Wymiary (dł. x szer.): 929 x 247 cm
Masa
Masa własna: 3.920 kg
Ładowność: 37.080 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 41.000 kg
Funkcjonalność
Marka zabudowy: Groenewegen 30CC-14-27
Stan
Stan ogólny: przeciętny
Stan techniczny: dobry
Stan wizualny: przeciętny
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
            Wskazówka:        Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.    
Zarejestrowany od: 2009
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
                            +31 165 2... ogłoszenia                
            Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte            
            Wystąpił błąd            






























