Ciężarówka ciężkiego typuVOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
Ciężarówka ciężkiego typu
VOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
Stała cena bez VATu
345 000 €
(410 550 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
345 000 €
(410 550 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 50 km
- Moc:
- 405 kW (550,65 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Masa całkowita:
- 26 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Kolor:
- biały
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Wyposażenie:
- ABS, filtr sadzy, klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A184-99-751
- Ostatnio aktualizowane:
- 20.12.2025
Opis
MX 540 6x2 podwozie CHH-MED, tylna oś skrętna hydraulicznie, pojedyncze ogumienie.
Kfsdpfevywgiex Adksa
Zastosowanie:
- Do dobrych nawierzchni drogowych
- Transport dystrybucyjny
- Topografia w większości płaska
- Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
- Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
- Wysokość środka ciężkości (nadbudowa i ładunek) ok. 0,5–1 m nad górną krawędzią ramy
- Czyste drogi, maks. 10% zabrudzone
- Podwozie skrzyniowe bez przygotowań
- Dopuszczalna masa całkowita zestawu technicznie: 60 t (zwrócić uwagę na uciąg zaczepu!)
- Pojazd do zabudów specjalnych
- Pojazd przystosowany do montażu żurawia za kabiną
- Lusterka dostosowane do szerokości zabudowy 2600 mm
Główne komponenty:
- Nowy model
- Wysokość ramy: MED (średnia); dokładne wymiary zgodnie z VBI/WIS
- Elektrohydraulicznie skrętna oś tylna, pojedyncze koła
- Kabina kierowcy FMX do ruchu dalekobieżnego, wersja bezpieczeństwa
- Rozstaw osi 3200 mm
- Norma emisji spalin Euro 6, poziom E, SCR, filtr cząstek stałych, recyrkulacja spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2 652 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+), 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia regulacje ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana skrzynia 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2 652 Nm
- Podnoszona oś
- Tylna oś RSS1370A, prosta, nośność 13 t, GZG 70 t
- Opony osi przedniej 315/80R22.5
- Przełożenie osi napędowej 3,08:1
- Napęd na olej napędowy
Pakiety wyposażenia:
- Pakiet komfortu kierowcy
- Centralny zamek z pilotem w kluczyku
- Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
- Klimatyzacja automatyczna z czujnikiem nasłonecznienia
- Podłokietniki obite winylem
- Okno dachowe i wyjście awaryjne, otwierane ręcznie (przyciemniane)
- Pakiet informacyjno-multimedialny z nawigacją
- Radio AM/FM (analogowe)
- Złącze USB
Zabudowa:
- Siodło z urządzeniem przesuwanym, samosmarujące (typ Jost JSK), zamontowane na ramie pomocniczej
- Osłona przedniego podparcia z logo FASSI (grawerowana/blacha gładka)
- Kamera cofania w pełni zamontowana
- Wykonanie wszystkich niezbędnych prac podwoziowych do montażu żurawia, demontaż i montaż podzespołów, układu wydechowego, zbiorników itp., dostosowanie ramy pojazdu
- Wszystkie prace zgodnie z wytycznymi producenta podwozia, w najwyższej jakości
- Kompletna zabudowa zaprojektowanej i wyprodukowanej samodzielnie specjalnej ramy pomocniczej z drobnoziarnistej stali, pod żuraw i zabudowę. Solidnie spawana i przykręcona do ramy pojazdu, gwarantuje ekstremalną sztywność skrętną i stabilność pojazdu z żurawiem. Konstrukcja ramy pomocniczej – wyróżnik na rynku. Wykonanie najwyższej jakości, lakierowana na kolor ramy
- Montaż/skręcenie żurawia i głównego wspornika pod ramę pomocniczą. Instalacja wszystkich przyłączy hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód
- Skrzynia w konstrukcji stalowej/spawanej, zdejmowana
- Długość ok. 330 cm, szerokość ok. 248 cm
- Skrzynia lakierowana w kolorze RAL (kolor ramy)
- Zdejmowane burty aluminiowe marki Suer, wysokość 600 mm, anodowane, ze stopniami, odpinane słupki Kinngripp
- Standardowa podłoga skrzyni z blachy ryflowanej stalowej 4 mm, lakierowana w RAL
- 6 szt. wpuszczanych uchwytów mocujących 2000 daN na stronę w profilu z elastyczną aranżacją
- 4 uchwyty do mocowania łańcuchów 6500 daN (2 z przodu, 2 z tyłu zabudowy)
- Solidna ściana czołowa z ramy spawanej, stal 4 mm i 5 haków na akcesoria.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Kfsdpfevywgiex Adksa
Zastosowanie:
- Do dobrych nawierzchni drogowych
- Transport dystrybucyjny
- Topografia w większości płaska
- Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
- Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
- Wysokość środka ciężkości (nadbudowa i ładunek) ok. 0,5–1 m nad górną krawędzią ramy
- Czyste drogi, maks. 10% zabrudzone
- Podwozie skrzyniowe bez przygotowań
- Dopuszczalna masa całkowita zestawu technicznie: 60 t (zwrócić uwagę na uciąg zaczepu!)
- Pojazd do zabudów specjalnych
- Pojazd przystosowany do montażu żurawia za kabiną
- Lusterka dostosowane do szerokości zabudowy 2600 mm
Główne komponenty:
- Nowy model
- Wysokość ramy: MED (średnia); dokładne wymiary zgodnie z VBI/WIS
- Elektrohydraulicznie skrętna oś tylna, pojedyncze koła
- Kabina kierowcy FMX do ruchu dalekobieżnego, wersja bezpieczeństwa
- Rozstaw osi 3200 mm
- Norma emisji spalin Euro 6, poziom E, SCR, filtr cząstek stałych, recyrkulacja spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2 652 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+), 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia regulacje ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana skrzynia 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2 652 Nm
- Podnoszona oś
- Tylna oś RSS1370A, prosta, nośność 13 t, GZG 70 t
- Opony osi przedniej 315/80R22.5
- Przełożenie osi napędowej 3,08:1
- Napęd na olej napędowy
Pakiety wyposażenia:
- Pakiet komfortu kierowcy
- Centralny zamek z pilotem w kluczyku
- Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
- Klimatyzacja automatyczna z czujnikiem nasłonecznienia
- Podłokietniki obite winylem
- Okno dachowe i wyjście awaryjne, otwierane ręcznie (przyciemniane)
- Pakiet informacyjno-multimedialny z nawigacją
- Radio AM/FM (analogowe)
- Złącze USB
Zabudowa:
- Siodło z urządzeniem przesuwanym, samosmarujące (typ Jost JSK), zamontowane na ramie pomocniczej
- Osłona przedniego podparcia z logo FASSI (grawerowana/blacha gładka)
- Kamera cofania w pełni zamontowana
- Wykonanie wszystkich niezbędnych prac podwoziowych do montażu żurawia, demontaż i montaż podzespołów, układu wydechowego, zbiorników itp., dostosowanie ramy pojazdu
- Wszystkie prace zgodnie z wytycznymi producenta podwozia, w najwyższej jakości
- Kompletna zabudowa zaprojektowanej i wyprodukowanej samodzielnie specjalnej ramy pomocniczej z drobnoziarnistej stali, pod żuraw i zabudowę. Solidnie spawana i przykręcona do ramy pojazdu, gwarantuje ekstremalną sztywność skrętną i stabilność pojazdu z żurawiem. Konstrukcja ramy pomocniczej – wyróżnik na rynku. Wykonanie najwyższej jakości, lakierowana na kolor ramy
- Montaż/skręcenie żurawia i głównego wspornika pod ramę pomocniczą. Instalacja wszystkich przyłączy hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód
- Skrzynia w konstrukcji stalowej/spawanej, zdejmowana
- Długość ok. 330 cm, szerokość ok. 248 cm
- Skrzynia lakierowana w kolorze RAL (kolor ramy)
- Zdejmowane burty aluminiowe marki Suer, wysokość 600 mm, anodowane, ze stopniami, odpinane słupki Kinngripp
- Standardowa podłoga skrzyni z blachy ryflowanej stalowej 4 mm, lakierowana w RAL
- 6 szt. wpuszczanych uchwytów mocujących 2000 daN na stronę w profilu z elastyczną aranżacją
- 4 uchwyty do mocowania łańcuchów 6500 daN (2 z przodu, 2 z tyłu zabudowy)
- Solidna ściana czołowa z ramy spawanej, stal 4 mm i 5 haków na akcesoria.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
HETEREN
917 km
Ciężarówka z dźwigiem
MANTGS 28.500 6x2-4 LL Euro 6 HMF 2820-K6
MANTGS 28.500 6x2-4 LL Euro 6 HMF 2820-K6
Ogłoszenia
Andelst
921 km
Ciężarówka z dźwigiem
ScaniaG490 LB8X2*6HNB MET EFFER 955/8S +JIB 6S KRAAN ...
ScaniaG490 LB8X2*6HNB MET EFFER 955/8S +JIB 6S KRAAN ...
Ogłoszenia
Andelst
921 km
Standard-SZM
VolvoFH 540 8X4 TREKKER / BAKWAGEN MET PALFINGER PK1...
VolvoFH 540 8X4 TREKKER / BAKWAGEN MET PALFINGER PK1...
Ogłoszenia
Andelst
921 km
Ciężarówka z dźwigiem
ScaniaR520 V8 10X4 TRIDEM + F1650RA.2.28 + JIB L816 K...
ScaniaR520 V8 10X4 TRIDEM + F1650RA.2.28 + JIB L816 K...
Ogłoszenia
Andelst
921 km
Ciężarówka z dźwigiem
MAN35.480 8X4H-6 BL MET PALFINGER PK92002-SH H KRA...
MAN35.480 8X4H-6 BL MET PALFINGER PK92002-SH H KRA...
Ogłoszenia
HETEREN
917 km
Ciężarówka z dźwigiem
Mercedes-BenzAROCS 3251 8x4 FASSI 990 RA.2.28 XHE- Dynamic +...
Mercedes-BenzAROCS 3251 8x4 FASSI 990 RA.2.28 XHE- Dynamic +...
Ogłoszenia
Deggendorf
558 km
Samochód ciężarowy z plandeką typu platforma
Mercedes-BenzActros 1843 4x2 Retarder AHK LBW 2,80m Navi
Mercedes-BenzActros 1843 4x2 Retarder AHK LBW 2,80m Navi
Ogłoszenia
Essen
841 km
Ciężarówka ciężkiego typu
MANTGX 33.540 6x4 BL SA mit Fassi F545RA.2.26
MANTGX 33.540 6x4 BL SA mit Fassi F545RA.2.26
Ogłoszenia
Heteren
917 km
Ciężarówka z dźwigiem
Mercedes-BenzArocs 3251 AROCS 3251 8x2 FASSI F820RA.2.28
Mercedes-BenzArocs 3251 AROCS 3251 8x2 FASSI F820RA.2.28
Ogłoszenia
Dirksland
1 033 km
Ciężarówka z dźwigiem
Mercedes-BenzArocs 8x2 4 Fassi 82TM 2017 euro 6
Mercedes-BenzArocs 8x2 4 Fassi 82TM 2017 euro 6
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















































































































































































