Ciężarówka do transportu drewnaIVECO „STRALIS HI-WAY“
AS260S51Y/PS CURSOR 13
Ciężarówka do transportu drewna
IVECO „STRALIS HI-WAY“
AS260S51Y/PS CURSOR 13
Cena początkowa bez VATu
95 000 €
(115 900 € brutto)
Rok produkcji
2017
Stan
Używane
Lokalizacja
Nova Ponente 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
- Oznaczenie:
- Ciężarówka do transportu drewna
- Producent:
- IVECO „STRALIS HI-WAY“
- Model:
- AS260S51Y/PS CURSOR 13
- Rok produkcji:
- 2017
- Stan:
- bardzo dobry (używany)
- sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
95 000 €
(115 900 € brutto)
- Lokalizacja:
- Nova Ponente, Włochy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 126 000 km
- Moc:
- 375 kW (509,86 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 05/2017
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Maksymalna waga ładunku:
- 28 000 kg
- Paliwo:
- diesel
- Klasa emisji:
- Euro 6
- Wyposażenie:
- klimatyzacja, retarder, zaczep do przyczepy, żuraw
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A184-62-446
- Ostatnio aktualizowane:
- 19.08.2025
Opis
Podwozie z długą kabiną kierowcy typu frontowego, odchylaną manualnie. Wysoki dach zapewniający dużą przestrzeń z możliwością indywidualnej aranżacji wnętrza (Active Space). Zawieszenie kabiny na 4-punktowych poduszkach powietrznych z poprzecznymi stabilizatorami. Elementy kabiny wykonane z ocynkowanych blach lub materiałów kompozytowych nadających się do recyklingu. Konstrukcja podwozia oparta na ramie drabiniastej z podłużnicami stalowymi o profilu C i nitowanymi poprzeczkami.
- Pneumatycznie amortyzowany fotel kierowcy, regulowany w pochyleniu, wysokości i wzdłużnie, z pasami bezpieczeństwa, podłokietnikiem, podparciem lędźwiowym i podgrzewaniem.
- Pneumatycznie amortyzowany pojedynczy fotel pasażera z pasami bezpieczeństwa
- Iveconnect Radio z ekranem dotykowym, 6 głośników, menu do obsługi telefonu komórkowego, nawigacja ciężarówkowa i przygotowanie pod system zarządzania flotą
- Elektryczne podnośniki szyb
- Ręcznie regulowana klimatyzacja
Godpovxq Drefx Af Aouh
- ACC – tempomat adaptacyjny
- LDWS – asystent utrzymania pasa ruchu
- ANTI-IDLING – automatyczne wyłączanie silnika na biegu jałowym
- Zegar i budzik w strefie sypialnej
- Centralny zamek z pilotem i sterowaniem ze strefy sypialnej
- LED DRL światła do jazdy dziennej
- Reflektory przeciwmgielne i dalekosiężne zintegrowane w zderzaku
- Spryskiwacze reflektorów
- Przyciemniany, elektrycznie sterowany dach szklany
- Przygotowanie pod zasilanie przystawek odbioru mocy
- Akustyczny alarm cofania
- Przetwornica napięcia 24V/12V/20A
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne
- Dolne łóżko „HIGH COMFORT” z drewnianym stelażem i skrzynią na pościel
- Pilot do podnośników szyb, dodatkowego ogrzewania, radia, zamka centralnego, zegara z budzikiem, dachu podnoszonego i oświetlenia wnętrza
- Wysuwana termoizolowana szuflada
- Mechaniczny wyłącznik akumulatora
- Aluminiowe zbiorniki powietrza
- Podgrzewany przezroczysty filtr paliwa „High-performance”
- Aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 390 litrów
- Podgrzewany zbiornik Ad-Blue 80 litrów
- Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna
- Bez koła zapasowego
- Cyfrowy tachograf
- Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
- Rozstaw osi: 4500 mm
- Kolor: biały IC 194
- Przełożenie osi: 3,08 (1408 obr./min – 90 km/h)
- WORK PACK:
- Hamulec pomocniczy „ZF INTARDER”
- Postojowy ogrzewacz powietrza/diesla do kabiny z timerem w strefie sypialnej
- Automatyczna klimatyzacja
- Waga osiowa
- Wzmocnione sprężyny przedniej osi
- Wzmocniony stabilizator tylnej osi
- Obniżony dach
- Drugi klakson w komorze silnika
- Automatyczne sprzęgło przyczepy ORLANDI
- Hamulec postojowy na przedniej osi
- Obróbka antykorozyjna podwozia Tectyl
- Przyłącze żurawia z sterowaniem silnikiem
- Pistolet powietrzny w kabinie
- Kamera cofania i okablowanie (tylko w zestawie)
- Odcięcie spoiwera dolnego
- Pokrowce na siedzenia
- Wykładziny moquette w kabinie
- Dekoracyjny pasek niebieski RAL 5010 (jak w naszym pojeździe testowym)
- Czytnik Tis-compact
Opis techniczny
Silnik IVECO F3HFE611G*J CURSOR 13 – 6-cylindrowy, rzędowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny z chłodzeniem wodnym, 4 zawory na cylinder, pojemność 12 882 cm3. Układ wtryskowy COMMON RAIL. Elektronicznie sterowana turbosprężarka (eVGT) o zmiennej geometrii i intercooler. Moc 375 kW (510 KM) w zakresie 1600–1900 obr./min, stały moment obrotowy 2300 Nm w zakresie 900–1525 obr./min.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
- Pneumatycznie amortyzowany fotel kierowcy, regulowany w pochyleniu, wysokości i wzdłużnie, z pasami bezpieczeństwa, podłokietnikiem, podparciem lędźwiowym i podgrzewaniem.
- Pneumatycznie amortyzowany pojedynczy fotel pasażera z pasami bezpieczeństwa
- Iveconnect Radio z ekranem dotykowym, 6 głośników, menu do obsługi telefonu komórkowego, nawigacja ciężarówkowa i przygotowanie pod system zarządzania flotą
- Elektryczne podnośniki szyb
- Ręcznie regulowana klimatyzacja
Godpovxq Drefx Af Aouh
- ACC – tempomat adaptacyjny
- LDWS – asystent utrzymania pasa ruchu
- ANTI-IDLING – automatyczne wyłączanie silnika na biegu jałowym
- Zegar i budzik w strefie sypialnej
- Centralny zamek z pilotem i sterowaniem ze strefy sypialnej
- LED DRL światła do jazdy dziennej
- Reflektory przeciwmgielne i dalekosiężne zintegrowane w zderzaku
- Spryskiwacze reflektorów
- Przyciemniany, elektrycznie sterowany dach szklany
- Przygotowanie pod zasilanie przystawek odbioru mocy
- Akustyczny alarm cofania
- Przetwornica napięcia 24V/12V/20A
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne
- Dolne łóżko „HIGH COMFORT” z drewnianym stelażem i skrzynią na pościel
- Pilot do podnośników szyb, dodatkowego ogrzewania, radia, zamka centralnego, zegara z budzikiem, dachu podnoszonego i oświetlenia wnętrza
- Wysuwana termoizolowana szuflada
- Mechaniczny wyłącznik akumulatora
- Aluminiowe zbiorniki powietrza
- Podgrzewany przezroczysty filtr paliwa „High-performance”
- Aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 390 litrów
- Podgrzewany zbiornik Ad-Blue 80 litrów
- Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna
- Bez koła zapasowego
- Cyfrowy tachograf
- Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
- Rozstaw osi: 4500 mm
- Kolor: biały IC 194
- Przełożenie osi: 3,08 (1408 obr./min – 90 km/h)
- WORK PACK:
- Hamulec pomocniczy „ZF INTARDER”
- Postojowy ogrzewacz powietrza/diesla do kabiny z timerem w strefie sypialnej
- Automatyczna klimatyzacja
- Waga osiowa
- Wzmocnione sprężyny przedniej osi
- Wzmocniony stabilizator tylnej osi
- Obniżony dach
- Drugi klakson w komorze silnika
- Automatyczne sprzęgło przyczepy ORLANDI
- Hamulec postojowy na przedniej osi
- Obróbka antykorozyjna podwozia Tectyl
- Przyłącze żurawia z sterowaniem silnikiem
- Pistolet powietrzny w kabinie
- Kamera cofania i okablowanie (tylko w zestawie)
- Odcięcie spoiwera dolnego
- Pokrowce na siedzenia
- Wykładziny moquette w kabinie
- Dekoracyjny pasek niebieski RAL 5010 (jak w naszym pojeździe testowym)
- Czytnik Tis-compact
Opis techniczny
Silnik IVECO F3HFE611G*J CURSOR 13 – 6-cylindrowy, rzędowy, czterosuwowy silnik wysokoprężny z chłodzeniem wodnym, 4 zawory na cylinder, pojemność 12 882 cm3. Układ wtryskowy COMMON RAIL. Elektronicznie sterowana turbosprężarka (eVGT) o zmiennej geometrii i intercooler. Moc 375 kW (510 KM) w zakresie 1600–1900 obr./min, stały moment obrotowy 2300 Nm w zakresie 900–1525 obr./min.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dokumenty
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2025
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+39 0471 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd