Przyczepa ze standardowym nadwoziemMAX Trailer
3-(1+2)-Achs-Anhänger-hydr. Rampen
Przyczepa ze standardowym nadwoziem
MAX Trailer
3-(1+2)-Achs-Anhänger-hydr. Rampen
Stan
Nowe
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Masa własna:
- 7 100 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 28 900 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 8 600 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 540 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 860 mm
- Zawieszenie:
- powietrze
- Rozmiar opony:
- 245/70 R 17.5 3PMSF
- Kolor:
- szary
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A154-98-844
- Ostatnio aktualizowane:
- 21.10.2024
Opis
Powierzchnia ładunkowa:
Zakrzywiona powierzchnia ładunkowa z tylnym ścięciem ok. 500 mm x 8°
4 pary pierścieni mocujących, odchylanych na zewnątrz (LC 5.000 daN)
2 pary pierścieni mocujących, odchylanych na zewnątrz (LC 10.000 daN)
2 pary pierścieni mocujących, leżących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 5.000 daN)
1 para pierścieni mocujących, leżących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10.000 daN)
Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
Pokrycie z twardego drewna ok. 48 mm, nad osiami pokrycie z blachy ryflowanej
Osie i ogumienie:
Osie BPW, zawieszenie pneumatyczne, z hamulcami bębnowymi i funkcją podnoszenia/opuszczania
Narzędzia do osi
Ogumienie 245/70 R 17,5 3PMSF
Indeks nośności (146/146F)
Rampy stalowe jednoczęściowe:
Jedna para ocynkowanych, jednoczęściowych ramp stalowych ok. 3.000 x 800 mm z pokryciem z twardego drewna o grubości ok. 48 mm
Rampa z napędem hydraulicznym i możliwością przesuwania hydraulicznego
Maksymalne obciążenie na parę: 40.000 kg
Układ hamulcowy:
Układ hamulcowy zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M) oraz spiralnym kablem EBS do ciągnika siodłowego
Hedpfsr E Uw Rex Af Aofn
Konstrukcja stalowa:
Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
Gatunki stali:
∗∗ S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa)
∗∗ S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Lakierowanie:
Wysokiej jakości i trwała ochrona antykorozyjna standardowo śrutowanej ramy spawanej, gwarantowana przez grunt cynkowy dwuskładnikowy (2K)
Wysokiej jakości lakier nawierzchniowy dwuskładnikowy (2K), jednolity, kolor Novagrau
Część tylna metalizowana i malowana na kolor RAL 9010 (czysta biel)
Brak możliwości lakierowania metalicznego
Instalacja elektryczna:
Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE, oświetlenie 24 V
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX z gniazdami 24N, 24S i 15-biegunowym
Połączenia wg ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-biegunowe ISO-12098
Wyposażenie w cenie:
Wózek obrotowy z dyszlem +/- 1.750 mm z okiem holowniczym (średnica 40 mm)
Wysokość sprzęgu 830-1.010 mm przy załadowaniu
Kabel spiralny 15/2x7 biegunowy
Złącza pneumatyczne żółto-czerwone
Chlapacz z tyłu naczepy
Instrukcja obsługi i opis na pendrive USB
Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
Żółte taśmy odblaskowe zgodnie z przepisami UE na bokach i tyle naczepy
Zawory sterujące do ramp po prawej stronie naczepy
Ocynkowane podpory pod ścięciem powierzchni ładunkowej
Złącze hydrauliczne do ciężarówek z regulatorem przepływu
Pokrywy do mostkowania wolnej przestrzeni między rampami a powierzchnią ładunkową
Skrzynia narzędziowa INOX 1.350 x 400 x 400 mm, z przodu centralnie
Rozsuwane ocynkowane poszerzenia ok. 230 mm na stronę
Cztery wysuwane tablice ostrzegawcze ok. 423 x 423 mm z lampami pozycyjnymi
Na tablicach ostrzegawczych uchwyt na lampę ostrzegawczą
Naklejka ograniczenia prędkości do 60 km/h z tyłu
HRM Metalizacja (High Resistance Metallisation) ramy zewnętrznej
Kompletna konstrukcja stalowa śrutowana, a następnie widoczne powierzchnie metalizowane i gorąco powlekane ZINACOR 850 (85% cynk – 15% aluminium)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Zakrzywiona powierzchnia ładunkowa z tylnym ścięciem ok. 500 mm x 8°
4 pary pierścieni mocujących, odchylanych na zewnątrz (LC 5.000 daN)
2 pary pierścieni mocujących, odchylanych na zewnątrz (LC 10.000 daN)
2 pary pierścieni mocujących, leżących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 5.000 daN)
1 para pierścieni mocujących, leżących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10.000 daN)
Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
Pokrycie z twardego drewna ok. 48 mm, nad osiami pokrycie z blachy ryflowanej
Osie i ogumienie:
Osie BPW, zawieszenie pneumatyczne, z hamulcami bębnowymi i funkcją podnoszenia/opuszczania
Narzędzia do osi
Ogumienie 245/70 R 17,5 3PMSF
Indeks nośności (146/146F)
Rampy stalowe jednoczęściowe:
Jedna para ocynkowanych, jednoczęściowych ramp stalowych ok. 3.000 x 800 mm z pokryciem z twardego drewna o grubości ok. 48 mm
Rampa z napędem hydraulicznym i możliwością przesuwania hydraulicznego
Maksymalne obciążenie na parę: 40.000 kg
Układ hamulcowy:
Układ hamulcowy zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M) oraz spiralnym kablem EBS do ciągnika siodłowego
Hedpfsr E Uw Rex Af Aofn
Konstrukcja stalowa:
Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
Gatunki stali:
∗∗ S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa)
∗∗ S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Lakierowanie:
Wysokiej jakości i trwała ochrona antykorozyjna standardowo śrutowanej ramy spawanej, gwarantowana przez grunt cynkowy dwuskładnikowy (2K)
Wysokiej jakości lakier nawierzchniowy dwuskładnikowy (2K), jednolity, kolor Novagrau
Część tylna metalizowana i malowana na kolor RAL 9010 (czysta biel)
Brak możliwości lakierowania metalicznego
Instalacja elektryczna:
Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE, oświetlenie 24 V
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX z gniazdami 24N, 24S i 15-biegunowym
Połączenia wg ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-biegunowe ISO-12098
Wyposażenie w cenie:
Wózek obrotowy z dyszlem +/- 1.750 mm z okiem holowniczym (średnica 40 mm)
Wysokość sprzęgu 830-1.010 mm przy załadowaniu
Kabel spiralny 15/2x7 biegunowy
Złącza pneumatyczne żółto-czerwone
Chlapacz z tyłu naczepy
Instrukcja obsługi i opis na pendrive USB
Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
Żółte taśmy odblaskowe zgodnie z przepisami UE na bokach i tyle naczepy
Zawory sterujące do ramp po prawej stronie naczepy
Ocynkowane podpory pod ścięciem powierzchni ładunkowej
Złącze hydrauliczne do ciężarówek z regulatorem przepływu
Pokrywy do mostkowania wolnej przestrzeni między rampami a powierzchnią ładunkową
Skrzynia narzędziowa INOX 1.350 x 400 x 400 mm, z przodu centralnie
Rozsuwane ocynkowane poszerzenia ok. 230 mm na stronę
Cztery wysuwane tablice ostrzegawcze ok. 423 x 423 mm z lampami pozycyjnymi
Na tablicach ostrzegawczych uchwyt na lampę ostrzegawczą
Naklejka ograniczenia prędkości do 60 km/h z tyłu
HRM Metalizacja (High Resistance Metallisation) ramy zewnętrznej
Kompletna konstrukcja stalowa śrutowana, a następnie widoczne powierzchnie metalizowane i gorąco powlekane ZINACOR 850 (85% cynk – 15% aluminium)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd