Pojazd niskopodwoziowyScheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Pojazd niskopodwoziowy
Scheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Stan
Nowe
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 12 700 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 36 300 kg
- Masa całkowita:
- 49 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 6 620 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 540 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 300 mm
- Rozmiar opony:
- 245/70 r17.5
- Kolor:
- szary
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A102-79-775
- Numer referencyjny:
- 20738415
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.02.2025
Opis
Łabędzia szyja:
- solidna, zoptymalizowana pod względem masy, zamknięta konstrukcja stalowa
- terenowy zaczep hakowy z ręcznym zabezpieczeniem przeciwko niekontrolowanemu wysypowi
- powierzchnia załadunkowa z antypoślizgową posypką oraz bezpiecznym wejściem z prawej strony z poręczami
- elementy sterujące hydrauliką i elektryką po lewej stronie, podświetlane
- opcjonalny elektryczny PPU i instalacja elektryczna zamontowane po prawej stronie, zabezpieczone
- zawory utrzymania obciążenia na siłownikach łabędziej szyi
- 1 siłownik podporowy dla stabilizacji szyi na ciągniku
- hydromechaniczne, dwukanałowe sterowanie wymuszone osiami
- hydrauliczne, elektryczne i pneumatyczne szybkozłącza po lewej stronie, komfortowo i ergonomicznie dostępne z zewnątrz
- przyłącze dla zasilania hydraulicznego z ciągnika lub zewnętrznego PPU z przodu; przy opcjonalnym E-PPU złącza zewnętrzne nie są wymagane
Powierzchnia ładunkowa:
- solidna, zoptymalizowana pod względem masy, belkowa konstrukcja stalowa z zaczepem hakowym z przodu, spawana do wózka platformowego z tyłu
- stabilne, opcjonalne wysięgniki (przy platformie płaskiej składane) do układania lub wsuwania opcjonalnych elementów podkładowych
- solidne, opcjonalne elementy podkładowe z drewna świerkowego lub opcjonalnie dębowego
- w płaskich platformach opcjonalnie możliwe jest włożenie pomiędzy belki nośne podłóg z drewna świerkowego
- mocowania do uchwytów pojemników na kontenery 208 i 408 na belce teleskopowej
- wewnętrzne prowadzenie instalacji energetycznej, chronione wewnątrz ramy
Hedpfsl H A I Uex Adrjw
- ręczna, sprężynowa blokada pomiędzy wewnętrznym a zewnętrznym belką teleskopową w mostach teleskopowych
Podwozie tylne:
- solidna, zoptymalizowana pod względem masy konstrukcja stalowa z przymocowaną z przodu platformą, bez zaczepu z tyłu, o bardzo zwartej budowie
- rama z pryzmatycznym zagłębieniem na ramię koparki na całej długości pojazdu
- stabilny tylny zabezpieczenie przeciwnajazdowe zgodnie z aktualnymi normami UE
- pierścienie mocujące składane na wysokości zewnętrznej krawędzi platformy pomiędzy osiami
- 2 składane pierścienie mocujące z przodu pojazdu nad połączeniem platformy
- pojedyncze zawieszenie typu pendel z dużym hydraulicznym wyrównaniem osi i zaworami zabezpieczającymi każdy siłownik przed pęknięciem węża
- zoptymalizowany, hydromechaniczny dwukanałowy układ kierowniczy na małe zużycie opon i wysoką zwrotność, maksymalny kąt skrętu 55°
- sterowanie funkcjami pneumatycznymi z boku, po lewej stronie platformy
Układ hamulcowy:
Dwururowy, całokołowy pneumatyczny układ hamulcowy z hamulcem postojowym napinanym sprężyną oraz EBS, regulacją ALB, automatycznym napinaczem (AGS) i funkcją ABS
Instalacja elektryczna:
- światła obrysowe na wymaganym dystansie przez całą długość pojazdu
- światła pozycyjne i konturowe w wymaganych miejscach
- 2 gniazda 7-pinowe z każdej strony, z tyłu pomiędzy belkami
- odporna na warunki atmosferyczne instalacja elektryczna i oświetleniowa 24V, zgodna z normami europejskimi
- światła obrysowe w wymaganym rozstawie max. 3000 mm na całej długości mostu
- odporna na warunki atmosferyczne instalacja i oświetlenie 24V, zgodnie z normami UE, z tylnym oświetleniem osłoniętym w tyle ramy
- tylne lampy siedmiokomorowe z wbudowanym światłem cofania i przeciwmgielnym
- światła obrysowe w odstępach max. 1500 mm na całej długości pojazdu
- podświetlenie tablicy rejestracyjnej na pojedynczy numer
Ogumienie:
- 245 / 70 R17.5
Lakierowanie:
- piaskowanie spawanej konstrukcji stalowej poj
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
- solidna, zoptymalizowana pod względem masy, zamknięta konstrukcja stalowa
- terenowy zaczep hakowy z ręcznym zabezpieczeniem przeciwko niekontrolowanemu wysypowi
- powierzchnia załadunkowa z antypoślizgową posypką oraz bezpiecznym wejściem z prawej strony z poręczami
- elementy sterujące hydrauliką i elektryką po lewej stronie, podświetlane
- opcjonalny elektryczny PPU i instalacja elektryczna zamontowane po prawej stronie, zabezpieczone
- zawory utrzymania obciążenia na siłownikach łabędziej szyi
- 1 siłownik podporowy dla stabilizacji szyi na ciągniku
- hydromechaniczne, dwukanałowe sterowanie wymuszone osiami
- hydrauliczne, elektryczne i pneumatyczne szybkozłącza po lewej stronie, komfortowo i ergonomicznie dostępne z zewnątrz
- przyłącze dla zasilania hydraulicznego z ciągnika lub zewnętrznego PPU z przodu; przy opcjonalnym E-PPU złącza zewnętrzne nie są wymagane
Powierzchnia ładunkowa:
- solidna, zoptymalizowana pod względem masy, belkowa konstrukcja stalowa z zaczepem hakowym z przodu, spawana do wózka platformowego z tyłu
- stabilne, opcjonalne wysięgniki (przy platformie płaskiej składane) do układania lub wsuwania opcjonalnych elementów podkładowych
- solidne, opcjonalne elementy podkładowe z drewna świerkowego lub opcjonalnie dębowego
- w płaskich platformach opcjonalnie możliwe jest włożenie pomiędzy belki nośne podłóg z drewna świerkowego
- mocowania do uchwytów pojemników na kontenery 208 i 408 na belce teleskopowej
- wewnętrzne prowadzenie instalacji energetycznej, chronione wewnątrz ramy
Hedpfsl H A I Uex Adrjw
- ręczna, sprężynowa blokada pomiędzy wewnętrznym a zewnętrznym belką teleskopową w mostach teleskopowych
Podwozie tylne:
- solidna, zoptymalizowana pod względem masy konstrukcja stalowa z przymocowaną z przodu platformą, bez zaczepu z tyłu, o bardzo zwartej budowie
- rama z pryzmatycznym zagłębieniem na ramię koparki na całej długości pojazdu
- stabilny tylny zabezpieczenie przeciwnajazdowe zgodnie z aktualnymi normami UE
- pierścienie mocujące składane na wysokości zewnętrznej krawędzi platformy pomiędzy osiami
- 2 składane pierścienie mocujące z przodu pojazdu nad połączeniem platformy
- pojedyncze zawieszenie typu pendel z dużym hydraulicznym wyrównaniem osi i zaworami zabezpieczającymi każdy siłownik przed pęknięciem węża
- zoptymalizowany, hydromechaniczny dwukanałowy układ kierowniczy na małe zużycie opon i wysoką zwrotność, maksymalny kąt skrętu 55°
- sterowanie funkcjami pneumatycznymi z boku, po lewej stronie platformy
Układ hamulcowy:
Dwururowy, całokołowy pneumatyczny układ hamulcowy z hamulcem postojowym napinanym sprężyną oraz EBS, regulacją ALB, automatycznym napinaczem (AGS) i funkcją ABS
Instalacja elektryczna:
- światła obrysowe na wymaganym dystansie przez całą długość pojazdu
- światła pozycyjne i konturowe w wymaganych miejscach
- 2 gniazda 7-pinowe z każdej strony, z tyłu pomiędzy belkami
- odporna na warunki atmosferyczne instalacja elektryczna i oświetleniowa 24V, zgodna z normami europejskimi
- światła obrysowe w wymaganym rozstawie max. 3000 mm na całej długości mostu
- odporna na warunki atmosferyczne instalacja i oświetlenie 24V, zgodnie z normami UE, z tylnym oświetleniem osłoniętym w tyle ramy
- tylne lampy siedmiokomorowe z wbudowanym światłem cofania i przeciwmgielnym
- światła obrysowe w odstępach max. 1500 mm na całej długości pojazdu
- podświetlenie tablicy rejestracyjnej na pojedynczy numer
Ogumienie:
- 245 / 70 R17.5
Lakierowanie:
- piaskowanie spawanej konstrukcji stalowej poj
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd














